Aktiv Eiendomsmegling er basert på franchisedrift der vårt kontor i flere år har vært ledende. Det skal vi fortsette å være, og vi er i stadig utvikling.
Det er en absolutt forutsetning at søkere har utdanning og/eller erfaring fra eiendomsmegling.
HVA VI SØKER ETTER
Vi søker etter en dedikert, dyktig, nøyaktig, effektiv og ryddig sekretær som kan bidra til å lette hverdagen for våre meglere. En av våre faste medarbeidere er i permisjon, så stillingen gjelder i første omgang ca 6 mnd vikariat med god mulighet for fast ansettelse for den rette. Vi har ytterligere 3 ansatte i tilsvarende type stillinger.
Det er en forutsetning at vår nye medarbeider har meget gode skriftlige norsk-kunnskaper, og kan vise til godt og variert språk da stillingen vil innbefatte noe skrivearbeid.
Våre meglere har stort sett en veldig hektisk hverdag, og formålet med en stilling som sekretær er å avlaste meglerne med arbeidsoppgaver de ellers måtte ha utført selv. Dette for at meglerne skal benytte mer av tiden til direkte salgsarbeid.
Stillingen er altså til for å serve utpekte meglere med konkrete arbeidsoppgaver, etter hvert som de må utføres. Vi foretrekker definitivt søkere som har resultater å vise til fra lignende type arbeid, det vil si erfaring fra eiendomsmeglerbransjen. Det er en absolutt forutsetning av sekretæren har bestått medhjelpereksamen eller har bachelor i eiendomsmegling.
Vi søker ikke etter medhjelpere som vil bli eiendomsmeglere (der har vi en egen traineeordning for studenter), men stillingen kan godt passe tidligere eiendomsmeglere/fullmektiger.
Sekretæren må ha en forståelse for at arbeidsdagen til tider kan være svært hektisk med mange løpende arbeidsoppgaver som det er behov for å få løst raskt og effektivt, og "drømmesekretæren" vår er en person som klarer å ha full oversikt, være i forkant, ta initiativ til å få utført arbeidsoppgaver og rett og slett få arbeidsoppgavene gjort med presisjon og høy kvalitet. Sekretæren må også gå godt i team med de det skal utføres arbeidsoppgaver for, og kunne ta beskjeder og endre prioriteringer underveis.
Jobben passer derfor ikke for alle!
Vi har et fantastisk team, vi har det gøy på og utenfor jobb sammen og vi skaper resultater sammen. Samtidig er vi veldig opptatt av at "drømmesekretæren" har en egen evne til å ha stålfokus på de arbeidsoppgavene som skal utføres, selv når det skjer mye rundt. Hos oss er det alltid noe som kan gjøres som har med jobb å gjøre, og vi vil ha inn en person med høyt energinivå hva gjelder arbeidsoppgaver.
HVA VI TILBYR
En initiativrik, entusiastisk, effektiv og faglig nøyaktig sekretær vil raskt få en høy stjerne internt hos oss da vi vet at utførelsen av disse arbeidsoppgavene på en slik måte er "oljen i maskineriet". Vi ønsker at nye medarbeidere skal være og føle seg som viktige bidragsytere til de resultatene som skapes - rett og slett bli uunnværlig. Vi tar med alle ansatte på alt det morsomme vi gjør og bruker penger på av sosiale tiltak - vi er et team. Vi tilbyr også oppgjørspraksis dersom dette ikke er på plass og kursing samt etterutdanning.
ARBEIDSDAGEN
Typiske arbeidsoppgaver knytter seg til prosessen salg - dvs registrering av oppdrag, innhenting og systematisering av opplysninger, innleggelse av informasjon i systemene, skriving av tekster, utforming av utkast til prospekt, såkalt formidlingsføring etter salg, klargjøring til kontraktsmøter. Bestilling av rekvisita, gjøre jobbrelaterte ærend for megler, forefallende arbeid på kontoret, ha kontroll på mapper og journaler for meglerene er også typiske arbeidsoppgaver hverdagen vil bestå av. For den rette personen kan det også være aktuelt å bidra til å avlaste på arbeidsoppgaver for vår oppgjørsavdeling, spesielt ved fravær o.l. Det vil derfor være en fordel om søker allerede har oppgjørspraksis og/eller erfaring med liknende arbeid. Vi er opptatt av å ha en arbeidsflyt som fungerer for meglerne i hverdagen, samtidig som arbeidsoppgavene allokeres og utføres der de hører hjemme og i tråd med våre rutiner. Det foreligger derfor skriftlige rutiner på hvordan arbeidsflyten mellom megler og sektrær i foretaket skal være, også for å sikre en faglig kvalitet og forutberegnelighet i arbeidsdagen. Kontortid er normalt 09-17. I veldig hektiske perioder kan det være aktuelt å påregne arbeid utover ordinær arbeidstid, men det kan også være aktuelt med kortere arbeidstid i perioder.
Søknadsfrist:fortløpende
Arbeidsgiver:Aktiv Eiendomsmegling
Sted:Oslo
Bransjer:Eiendom
Tiltredelse:Etter avtale
Hentet fra:FINN
Se annonseMedium: Finn
Adresse: 0254 OSLO