Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse
Kjøpmannshuset Norge AS søker Driftsleder til Joker og Nærbutikken i Rogaland
Kjøpmannshuset Norge
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Kjøpmannshuset er NorgesGruppens profilhus for kjøpmannseide butikker. Vi er et ledende selskap for utvikling og drift av riksdekkende kjeder for lokale supermarkeder og nærbutikker. Vi drifter og forvalter kjedene SPAR/EUROSPAR, Joker og Nærbutikken.Kjøpmannshuset Norge hadde i 2016 en samlet kjedeomsetning på 18,9 mrd kroner. Selskapet er et heleid datterselskap i NorgesGruppen, Norges største handelshus, og er det største profilhuset. Selskapet er organisert med servicekontor i Oslo, og med fire regionale kontorer fordelt over hele landet.
Som driftsleder vil du få ansvaret for driftsoppfølging av Joker og Nærbutikkens butikker i region Vest - Rogaland og Vest Agder. Dette innebærer planlegging og optimalisering av driften, både med hensyn til rutiner, tilrettelegging og kostnadskontroll.
Vi søker deg som er en god relasjonsbygger og forstår kjøpmannsdrift, du brenner for gode resultater samtidig som du liker å jobbe i team. Kontorsted: Ålgård, ASKO Rogaland.
Som driftsleder i Joker og Nærbutikken er du ansatt i Kjøpmannshuset Norge AS. Visjonen vår er "sammen skaper vi fremtiden for våre kjøpmenn og kunder" Viktige verdier for oss er: Fremoverlente, målbevisste og samspillende.
Arbeidsoppgaver vil være som følger:
Bistå kjøpmenn med å skape lønnsom drift gjennom tett samarbeid på områdene ledelse, økonomi og drift
Ta initiativ til- og gjennomføre lønnsomhetsfremmende tiltak
Skape vekst i egen butikkportalefølje
Du skal være med å bygge gode relasjoner mellom kjøpmenn og kjeden og påse at driftsrutiner følges og at Joker og Nærbutikkens konseptet blir overholdt
Sikre gjennomføring av sentrale kampanjer/markedsføring i butikkene
Kvalitetssikre at butikkene til enhver tid driftes i overensstemmelse med offentlige regler og pålegg med vekt på Trygg Mat
Gjennomføre driftsoppfølging i henhold til Kjøpmannshusets rutiner
Bistå kjøpmannen med økonomi og analyse av driften
Forestå organisering og gjennomføring av prosjekter i samarbeid med prosjektledere
Ønskede kvalifikasjoner:
Du har gode lederegenskaper og har erfaring med budsjettering og resultatoppfølging
Utdannelse innen økonomi og/eller markedsføring
Erfaring fra detaljhandel
Relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
Du har gode IT kunnskaper og du er ikke redd for å ta ordet i forsamlinger
Personlige egenskaper:
Du er systematisk, selvstendig og resultatorientert
Du har gode samarbeidsegenskaper
Du har stå-på vilje, godt humør og er serviceinnstilt
Høy arbeidskapasitet, resultatorientert og sterk gjennomføringsevne
Liker å jobbe både selvstendig og i team samt at du har et stort nettverk
Vi kan tilby:
Interessant stilling i et hektisk og trivelig miljø
Opplæring og videreutvikling gjennom kjedens utviklingsprogrammer
Konkurransedyktige betingelser
Ta gjerne kontakt om du har spørsmål om stillingen. Vi gleder oss til å høre fra deg.
Vi gjør oppmerksom på at vi foretar bakgrunnsjekk via Semac.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.