Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Business Service Manager for økonomi og HR Posten og Bring

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du være med på å utvikle fremtidens IT løsninger for Posten og Bring konsernet?  
Ønsker du å være med å skape en leveransekultur og gode helhetlige løsninger og bistå med kompetanse på utviklingstrender innenfor økonomi og HR løsninger? Da er du velkommen på laget.  
IT har ansvar for å videreutvikle eksisterende IT løsninger og ha fokus på digital innovasjon og teknologisk forretningsutvikling.  
Vi ønsker deg som er en lagspiller som er vant til å kommunisere med kunder, internasjonale leverandører, brukere og utviklere .
Du evner å sette deg raskt inn i nye problemstillinger og liker å følge med på teknologiske trender.   
Hvem er du? 
  • du er engasjert og nyskapende med lyst til å skape forbedring 
  • kan jobbe både selvstendig og som del av et team    
  • pådriver for å utvikle og levere innovative løsninger   
  • god teknisk forståelse 
  • er flink til å se helheten og konkretisere problemstillinger og løsninger   
  • har  god forretningsforståelse og har erfaring fra grensesnittet forretning og IT
  • interesse for å følge med på nye trender i markedet
Kvalifikasjoner:    
  • høyere utdannelse innen IT (bachelor, mastergrad eller tilsvarende)    
  • gjerne praktisk erfaring fra konsulentbransjen eller tilsvarende 
  • erfaring fra smidige utviklingsprosjekter er en fordel 
  • erfaring med utvikling av større IT løsninger og er komfortabel i grenselandet mellom IT og forretning    
  • erfaring med arkitektur, løsningsdesign og infrastruktur 
  • kommunisere godt på engelsk og norsk 
  • Oracle eBusiness Suite kompetanse 
  • Kunnskap om HR og økonomi prosesser på et overordnet nivå 
Dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver: 
  • Være en strategisk og operasjonell IT-rådgiver overfor konsernstaber, som forstår forretningsmessige behov og teknologiske muligheter, samt sikrer involvering av rette ressurser etter behov.  
  • Delta i tverrfaglige utviklingsprosjekter der du samarbeider med blant annet prosjektledere, testledere, arkitekter, utviklere, produkteiere og andre 
  • Bistå forretning med anskaffelsesprosesser 
  • Etablere helhetlig roadmap på prioriterte systemområder med formål å sikre fremtidsrettede og kostnadseffektive løsninger.   
  • Bidra til kontinuerlig forbedring og redusert time-to-market for ny funksjonalitet. 
  • Bidra til avdelingens faglige utvikling og miljø 
  • Samarbeide med å følge opp leverandører
Hvorfor bør du bli en del av laget? 
Du får jobbet for et av Norges største konsern som Business Service Manager med ansvar for å levere fremtidsrettede IT løsninger som er kundeorienterte, forenkler og lønnsomme. Du får jobbe sammen med dyktige kollegaer, i et godt sosialt og aktivt fagmiljø. 
Du vil finne et arbeidsmiljø som er trygt, men samtidig dynamisk og fremtidsrettet, med mange store, spennende prosjekter. Posten står overfor store endringer og Konsernstab IT vil være involvert i å bidra til Postens digitalisering. 
Har du spørsmål, kontakt Direktør for IT Løsninger Anne Ruth Gjerstad på mobiltelefon 91137396. 
Vennligst søk stillingen elektronisk på vedlagte link innen søknadsfristen 1.12.2018. 





Adresse: 0185 OSLO


Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 25.414 ledige stillinger
Posten Norge AS utvikler og leverer løsninger innen post, kommunikasjon og logistikk. Vi er et statseid selskap med Norden som hjemmemarked. Vår visjon er «Vi gjør hverdagen enklere og verden mindre». Verdiene våre redelighet, respekt, samhandling, åpenhet og mot styrer måten vi jobber på, og bidrar til en inkluderende og mangfoldig arbeidsplass.  



Vil du vite mer om oss? 

Se postennorge.no
Les mer om Posten og Bring

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med på å utvikle fremtidens IT løsninger for Posten og Bring konsernet?  
Ønsker du å være med å skape en leveransekultur og gode helhetlige løsninger og bistå med kompetanse på utviklingstrender innenfor økonomi og HR løsninger? Da er du velkommen på laget.  
IT har ansvar for å videreutvikle eksisterende IT løsninger og ha fokus på digital innovasjon og teknologisk forretningsutvikling.  
Vi ønsker deg som er en lagspiller som er vant til å kommunisere med kunder, internasjonale leverandører, brukere og utviklere .
Du evner å sette deg raskt inn i nye problemstillinger og liker å følge med på teknologiske trender.   
Hvem er du? 
  • du er engasjert og nyskapende med lyst til å skape forbedring 
  • kan jobbe både selvstendig og som del av et team    
  • pådriver for å utvikle og levere innovative løsninger   
  • god teknisk forståelse 
  • er flink til å se helheten og konkretisere problemstillinger og løsninger   
  • har  god forretningsforståelse og har erfaring fra grensesnittet forretning og IT
  • interesse for å følge med på nye trender i markedet
Kvalifikasjoner:    
  • høyere utdannelse innen IT (bachelor, mastergrad eller tilsvarende)    
  • gjerne praktisk erfaring fra konsulentbransjen eller tilsvarende 
  • erfaring fra smidige utviklingsprosjekter er en fordel 
  • erfaring med utvikling av større IT løsninger og er komfortabel i grenselandet mellom IT og forretning    
  • erfaring med arkitektur, løsningsdesign og infrastruktur 
  • kommunisere godt på engelsk og norsk 
  • Oracle eBusiness Suite kompetanse 
  • Kunnskap om HR og økonomi prosesser på et overordnet nivå 
Dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver: 
  • Være en strategisk og operasjonell IT-rådgiver overfor konsernstaber, som forstår forretningsmessige behov og teknologiske muligheter, samt sikrer involvering av rette ressurser etter behov.  
  • Delta i tverrfaglige utviklingsprosjekter der du samarbeider med blant annet prosjektledere, testledere, arkitekter, utviklere, produkteiere og andre 
  • Bistå forretning med anskaffelsesprosesser 
  • Etablere helhetlig roadmap på prioriterte systemområder med formål å sikre fremtidsrettede og kostnadseffektive løsninger.   
  • Bidra til kontinuerlig forbedring og redusert time-to-market for ny funksjonalitet. 
  • Bidra til avdelingens faglige utvikling og miljø 
  • Samarbeide med å følge opp leverandører
Hvorfor bør du bli en del av laget? 
Du får jobbet for et av Norges største konsern som Business Service Manager med ansvar for å levere fremtidsrettede IT løsninger som er kundeorienterte, forenkler og lønnsomme. Du får jobbe sammen med dyktige kollegaer, i et godt sosialt og aktivt fagmiljø. 
Du vil finne et arbeidsmiljø som er trygt, men samtidig dynamisk og fremtidsrettet, med mange store, spennende prosjekter. Posten står overfor store endringer og Konsernstab IT vil være involvert i å bidra til Postens digitalisering. 
Har du spørsmål, kontakt Direktør for IT Løsninger Anne Ruth Gjerstad på mobiltelefon 91137396. 
Vennligst søk stillingen elektronisk på vedlagte link innen søknadsfristen 1.12.2018. 





Adresse: 0185 OSLO


Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 22
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Posten og Bring