IT SUPPORTER -- Aller IT Service Desk
Tenk deg! Du jobber I et ambisiøst, nordisk IT Team som er i vekst! Du er daglig i et miljø med høyt kompetente og stolte mennesker som sikter mot samme mål --Å lage IT som former fremtiden av support!Du får en vid rolle hvor profesjonell support er i senter! Du vil sammen med mange andre fokusere på brukersupport ansikt til ansikt med brukerne i vår organisasjon, men også via telefon. Du vil også håndtere brukeroppsett, nye apper og en håndfull andre oppgaver. Er du den vi trenger i Aller Media sitt IT- team?
Om jobben
Som vår nye IT-supporter vil du ha IT-ansvar for at de ansatte har de nødvendige hjelpemidler, maskinvare og programvare for drift av tverrgående operativsystemer. Du vil gi våre brukere utmerket lokal IT-support på et av våre kontorer. Samtidig vil du ta del i et nordisk team der vi hjelper og støtter hverandre og løser saker over landegrensene. Vi støtter brukerne våre på både Windows og Mac, hvor du vil håndtere saker på første og andre nivå.
Det betyr at du:
- Klargjør og leverer ut maskiner og utstyr
- Drifter og utvikler selskapene som vi allerede har IT-infrastrukturen til og introduserer nye løsninger (både software -- og hardware)
- Har ansvar for telefoni og kommunikasjon
Stillingen inkluderer fokus på nettverks -- og tjenesteløsninger. Du har bakgrunn som IT-supporter eller annen relevant utdanning og minst 2 års erfaring i en tilsvarende stilling.
Vi ser det som en fordel om du:
- Kan jobbe med både Windows og Mac
- Føler deg hjemme når vi snakker om Activ Directory
- Har kjennskap til å administrere MS Exchange og O365
- Ikke holder tilbake med forslag til forbedringer eller funn av upassende konfigurasjoner
- Har kunnskap om sikkerhetskopiering -- og gjenopprettingsprosesser.
Om deg:
Som person ser vi at du er nysgjerrig og liker å lære mye nytt, som du raskt kan oversette til virkelige saker som er til fordel for vår virksomhet og dine kolleger. Du har en naturlig stil for service, og du kan plassere deg selv i brukerens sted. Du har en stor følelse av press og du får ting gjort. Vi ser på som gode kvalifikasjoner at du er en profesjonelt stolt, strukturert, detaljorientert og allsidig person. Du er selvkjørende, beslutningsfull og resultatorientert. Du er en person som er full av ideer, humoristisk, entusiastisk og har gode sosiale ferdigheter. Og ikke desto mindre -Du brenner for IT!
Vi vil gjerne se at du:
- Har en relevant IT-Support utdanning bak deg, men det viktigste er at du har rundt 2 års erfaring innen IT-support -- helst fra et større selskap og gjerne over landegrensene.
- Har for vane å tilby et høyt servicenivå, og at du ønsker å hjelpe brukerne våre den lille ekstra tiden, så det fungerer første gang.
- Har en interesse av å jobbe i et internasjonalt miljø, der profesjonalitet går hånd i hånd med godt humør.
- Snakker og skriver flytende Norsk - snakker og skriver godt Engelsk (det meste av kommunikasjon foregår på engelsk i teamet på tvers av landene)
Vi forventer at du har erfaring på disse områdene:
- Windows 10
- macOs
- Office 365
- Activ Directory
- Service Now (er et pluss)
- Erfaring fra å jobbe i et Nordisk/ internasjonalt team (er et pluss)
Om Aller IT
Aller IT er en nordisk IT-organisasjon innen Aller Group. Vi leverer IT-tjenester til 2500 kolleger i hele Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vi jobber med å utvikle de nyeste løsningene for alle Aller-husene. På nordisk nivå sysselsetter vi rundt 100 personer, og vi er stolte av det vi leverer. IT Service Desk-teamet er ansvarlig for å gi utmerket brukeropplevelse og IT-støtte til organisasjonen. Vi jobber som et virtuelt team i Norden. Du blir plassert på et av våre kontorer i Oslo
Vi har en uformell tone og respekt og anerkjenner hverandre - profesjonelt og sosialt. Vi tror at teknologi og virksomhet må jobbe mot samme mål, siden Aller er midt i en digital transformasjon. Vi er alltid åpne for å styrke teamet vårt. Vi tror dypt på å opptre og jobbe som et team for å støtte virksomheten på best mulig måte. Vi tror på en åpen og ærlig dialog; vi er opptatt av å lære av våre feil og fortsette å utvikle våre tjenester og oss selv.
Vi tilbyr:
- Spennende tekniske utfordringer
- Fokus på profesjonell og personlig utvikling
- En unik posisjon i en flat organisasjon, der du får stor innvirkning.
- Flott kolleger, fordeler og flotte kontorer
Kontakt:
Hvis du har spørsmål vedr stillingen kan du kontakte:
Leder for servicedesk: Carlos Martin Moreno / + Logg inn for å se kontaktinformasjon 10 / Logg inn for å se kontaktinformasjon
CV og søknad sendes på mail til: Logg inn for å se kontaktinformasjon
Adresse: Karvesvingen 1,0579 Oslo