Møller Synergi AS er en intern tjenesteleverandør innen regnskap og lønn og har om lag 40 medarbeidere, organisert i fem regnskapsteam og ett lønnsteam. Selskapet leverer tjenester til Møller-Bil forhandlerne i Norge, til importør og til eiendoms- og holdingsselskaper i konsernet.
Lønnsteamet består av 5 lønnskonsulenter og en lønningssjef. Hver lønnskonsulent har et selvstendig ansvar for lønn A-Å for sine selskap. Det beregnes lønn for 23 selskaper i konsernet (Norge) med til sammen ca. 3 000 ansatte. Lønnssystemet som benyttes er Aditro lønn (Personec).
Stillingen rapporterer til lønningssjef.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Selvstendig operativt ansvar for lønnskjøring
- Registrering av variable transer og import av filer til utbetaling
- Registrering av fravær, sykemeldinger og inntektsmeldinger
- Kommunikasjon med NAV vedrørende utestående refusjoner
- Oppgaver knyttet til økonomisk rapportering, internt og eksternt
- A-melding
- Betaling av Skatt og AGA
- Bokføring og avstemming
- Vedlikeholde OTP/AFP
- Kontroll og utbetaling av reiseregninger og utlegg
- Kvalitetssikring og internkontroll innen lønnsfaget
- Adhoc oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- 3-5 års erfaring med lønn fra A-Å, gjerne fra et større selskap
- Relevant bachelor innen økonomi erfaring kan kompensere dette
- God forståelse for hele lønnsprosessen
- God tallforståelse, gjerne også fra regnskap og avstemming
- Erfaring innen trygdelover, ferieloven og arbeidsrett er ønskelig
- Gode samarbeidsevner, og evner å tilpasse deg ved behov, har et positivt syn på endringer
- Trives med et høyt arbeidstempo og jobber effektivt i en til tider hektisk hverdag
- Evner å jobbe selvstendig og ta gode beslutninger på egenhånd
- Trives også med team-arbeid i et service-senter, der man må kunne håndtere mange selskap parallelt og ha mange baller i luften samtidig
- God kjennskap til MS Office pakken, spesielt Excel
- Fordel med erfaring fra Aditro lønn og Travel
- Gode IKT-ferdigheter og god systemforståelse
- Personlige egenskaper vil bli vektlagt
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
Vi kan tilby:
- Engasjerte, dyktige og hyggelige kollegaer
- Konkurransedyktige betingelser
- 100% stilling
Om Vikarpartner:
Vikarpartner tilbyr fleksible rekruttering- og bemanningsløsninger innen økonomi, lønn og regnskap, salg og markedsføring, administrasjon, HR og personal, kundeservice, og IT-support. Vi legger stor vekt på personlig service og tett oppfølging av våre kunder, så vel som våre kandidater. For våre kunder er vi spesielt opptatt av å finne kandidater med ønsket kompetanse og ikke minst rett personlighet for nettopp din bedrift. Gjennom Vikarpartner har vi vært totalleverandør av bemanningsløsninger siden 1989, og i vår avdeling Businesspeople jobber vi nå med rekruttering og bemanning av stillinger på leder- og spesialistnivå.
Adresse: Frysjavn. 31 B,0884 Oslo