Customer Service Supporters JYSK Norge
Liker du å jobbe i et miljø med høyt tempo og mange gode utfordringer? Kan du sikre at JYSK leverer Norges beste kundeservice? Er du ekspert i å møte kunden og kommuniserer tydelig og effektivt? Da er det kanskje akkurat deg vi er på utkikk etter.
Vi søker medarbeidere til vårt kundesenter på hovedkontoret til JYSK Norge på Furuset i Oslo.
Vi leter etter deg som har erfaring fra butikk eller kundeservice via telefon og som er rå innen kundekontakt og løsninger. Oppgavene består blant annet av support per telefon, e-post og chat mot JYSKs kunder.
Du viser engasjement og du
· er en sterk kommunikator både skriftlig og muntlig
· er fleksibel og har en positiv tilgang til utfordringer
· kan prioritere under press
· er strukturert og besluttsom
· er top of class innen effektiv kundeservice
Du får muligheter og vi tilbyr deg
· direkte innflytelse på våre resultater
· moderne verktøy og systemer
· god introduksjon og opplæring
· en attraktiv arbeidsplass med et dynamisk miljø
Du må være innstilt på å jobbe skift og noen lørdager. Vi er en sentral partner til våre butikker og er derfor en viktige brikke for å sikre vår fortsatte suksess. Vi søker derfor en person som er resultatfokusert, løsningsorientert og har lyst på en vei frem i selskapet.
Vi er på jakt etter dedikerte supportere til heltids- og deltidsstillinger.
Ønsker du mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Customer Service Manager Sven Andersen på e-post: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon
JYSK har ekspandert fra en butikk i Danmark i 1979 til mer enn 2.500 butikker over hele verden i dag. For å sikre vekst i fremtiden trenger vi de beste medarbeiderne.
Grip denne fantastiske muligheten til å bli en del av JYSK. Dersom du viser engasjement, vil du møte muligheter.
Adresse: Oslo