Beskrivelse av seksjon/enhet
Seksjon Hjembaserte tjenester består av hjemmesykepleie, hjemmehjelpstjeneste og omsorgsboliger fordelt på to tjenesteenheter. Rakkestad kommune skal ha en brukerorientert tjeneste med høy kvalitet, fleksibel og effektiv bruk av eksisterende ressurser. Vi skal sikre at alle brukere uavhengig av alder, diagnose eller funksjonssvikt kan bo i eget hjem så lenge som mulig. Rakkestad kommune bygger velferd på innbyggernes ressurser, teknologiske løsninger, samhandling og koordinerte tjenester.
Kort om stillingen
Det er ledig ca 62% fast stilling som helsefagarbeider. I stillingen inngår det arbeid hver tredje helg. Deler av stillingen er opp mot en enkelt bruker. Resterende er i Hjemmesykepleien.
Ved ledighet av stillinger i løpet av ansettelsesprossesen vil disse vurderes i forhold til søkerlisten.
Krav
- Offentlig godkjent helsefagarbeider (søkere med lang erfaring i forhold til arbeid med enkelt brukere kan også vurderes)
- Gyldig førerkort klasse B
- Gode språkferidgheter, minimum B2 muntlig og skriftlig.
- Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
Ønskede kvalifikasjoner
- Gode kommunikasjon- og samarbeidsegenskaper
- Løsningsorientert, ansvars- og kvalitetsbevisst
- It kunnskaper
Personlig egenethet vil bli vektlagt
Vi kan tilby
- Et godt arbeidsmiljø
- En spennende, lærerik og faglig utfordrende arbeidsplass
- Gode offentlige pensjons- og forsikringsvilkår
Kontakter
Navn:Birgitta Winnæss, Tittel:Enhetsleder Hjemmesykepleie, Arbeid: Logg inn for å se kontaktinformasjon
NavnAnita Buer, TittelSeksjonsleder Hjembaserte tjenester, Arbeid: Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidsvilkår
Øvrige arbeidsvilkår, rettigheter og plikter er i samsvar med de til enhver tid gjeldene lover, forskrifter og avtaler.
Tilsetting er betinget av at det før tiltredelse kan legges fram tilfredsstillende politiattest i tråd med Helse- og omsorgstjenesteloven og Helsepersonelloven.
Rakkestad kommune benytter elektronisk søknadsadministrasjon og kommunikasjon
Søknad fremmes via stillingsannonsen på vår hjemmeside og ved å trykke på valget "Søk på stilling". Søknad og CV legges inn ved å følge veiviser i systemet.
Det er viktig at du som søker er tilgjengelig på oppgitt e-postadresse og telefonnr. Kopi av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju og skal ikke vedlegges søknaden. Tidligere arbeidsgivere kan bli kontaktet for referanser.
Vi gjør oppmerksom på at navn på søkere til stilling i Rakkestad kommune kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om vurdering for ikke å bli oppført på offentlig søkerliste, jfr. Offentlighetsloven §25.
Henvendelse fra annonsører gjøres til Logg inn for å se kontaktinformasjon