Stendi Seniors utrykningstjeneste i Asker og Bærum betjener nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Vår oppgave er å rykke ut ved mottatt alarm, vi rykker ut på varierende bistandsoppdrag til brukerne, gjør helsefaglige vurderinger og iverksetter nødvendige akutte tiltak på stedet. Utrykningstjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet, og vi stiller høye krav til faglig kompetanse hos våre ansatte.
Hos oss er ingen dager like!
Utrykningstjenesten består av dyktige og engasjerte sykepleiere, vernepleiere, paramedics, ambulansefagarbeidere, og helsefagarbeidere.
Avdelingen vår ligger sentralt i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.
Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her
Vi tilbyr deg god opplæring, faglig kompetanseheving med eksterne og interne kurs samt ukentlig internundervisning.
Arbeidsoppgaver:
Arbeidet består i all hovedsak om å rykke ut på ulike akutte oppdrag når vi mottar utkall fra responssenter. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store utfordringer i løpet av arbeidsdagen. Utrykningstjenesten gjør helsefaglige vurderinger hos hver enkelt bruker for å kartlegge akutt bistandsbehov. Øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Vi sørger for at brukerne blir ivaretatt og får den bistand de er i behov av. Gode helsefaglige vurderinger og omsorg for brukerne står sentralt i ethvert oppdrag. Vi er utstyrt med akuttsekker som inneholder utstyr til å gjennomføre akutte enkle medisinske prosedyrer og ta vitale målinger.
Om deg:
Vi ønsker oss helsepersonell med høy faglig kompetanse som er trygge på egne avgjørelse, har brukermedvirkning i fokus og evnen til å samarbeide i team. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske utfordringer på forsvarlig vis. Samtidig som du er omsorgsfull og tålmodig. Du har evnen til å beholde roen i akutte situasjoner og igjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller lignende arbeid? Evnen til å fremstå profesjonelt og empatisk for å skape trygghet og tillit hos bruker, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. Du er komfortabel med bilkjøring under alle føreforhold, i bruk av digitale verktøy som Ipad, GPS og PC som er viktige verktøy i vår arbeidsdag. Identifisere deg med våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.
Kvalifikasjoner:
- Treårig helsefaglig utdanning med norsk autorisasjon (sykepleier, vernepleier)
- Førerkort klasse B. Våre kjøretøy er utstyrt med automatgir
- Beherske norsk skriftlig og muntlig godt.
- Gode IT ferdigheter. Erfaring med dokumentasjonssystemer som Profil og Gerica er en fordel.
Personlige egenskaper:
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter.
- Trives i høyt tempo.
- Grunnleggende ferdigheter i bruk av GPS til navigering.
- Du er løsningsorientert, selvstendig og pålitelig.
- Du er trygg, tydelig og omsorgsfull.
- Du har evne til selvstendighet så vel som samarbeid.
Ledig stilling:
- 92 % stilling, vikariat med mulighet for fast ansettelse
- Arbeid dag/aften, hver 3. helg
- Vi søker også etter tilkallingsvikarer.
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter.
- Muligheten til å påvirke egen arbeidshverdag.
- Grundig opplæring.
- Veiledning, internundervisning og fagdager.
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
- Konkurransedyktig lønn.
Øvrig:
- Tiltredelse snarest
- Krav om politiattest før tiltredelse (Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4)
Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart.
NB! Vær oppmerksom på linker du mottar i forhold til mulig svindelforsøk, vi ber aldri om bank ID eller personnummer i forbindelse med rekrutteringsprosessen.