I Fjord Line søker vi nå en kundefokusert, proaktiv og selvstendig leder for vårt Travel Center. Fjord Line er på vei inn i en spennende periode med fokus på vekst, digitalisering og automatisering og vi ser nå etter ny leder for vårt Travel Center.
Har du ledererfaring fra kundesenter, serviceorganisasjon og utvikler medarbeidere og skaper kundefokus sammen med et energifylt og løsningsorientert team er du den vi søker!
Rett person vil samarbeide tett med øvrige avdelinger på land og på skip for å sikre optimal drift og utvikling av vårt Travel Center. Du vil være ansvarlig for Travel Center avdelingen som er lokalisert ved våre ulike terminaler hvor fartøyene ankommer. Du vil lede et team bestående av teamledere og øvrige ansatte ved våre terminaler.
Arbeidsoppgaver:
- Drifts & resultatansvar for Travel Center i rederiet
- Daglig drift, herunder innsjekk, call center, kanselleringer med videre.
- Bidra til effektiv og kundevennlig drift av avdelingen
- Utvikle og digitalisere/automatisere prosesser
- Opprettholde god kundetilfredshet gjennom ledelse av teamet
- Personalansvar for eget team, og totalt mot 100 hel og deltids medarbeidere i høysesong
Ønskede faglige kvalifikasjoner:
- Minimum 3-5 års erfaring fra ledelse av callsenter, kundesenter eller tilsvarende
- Minimum bachelor eller tilsvarende relevant utdannelse
- Ledererfaring innen fortrinnsvis kundesenter/serviceorganisasjon/reiseliv.
- Inneha god systemforståelse, interesse for automasjon, og evne til å tilegne seg ny kunnskap raskt.
Personlige egenskaper:
- Som leder er du tydelig, til stede, motiverer, får ting til å skje og kan sette retning for teamet
- Du har en coachende lederstil og kan inspirere ditt team gjennom engasjement og interesse for virksomheten.
- Komfortabel med å lede fra distanse
- Sterke sosiale egenskaper, trives og lykkes med samarbeid på tvers av organisasjon
- Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig.
- Analytisk og strukturert.
- Har stor arbeidskapasitet og liker en hektisk arbeidshverdag med mange baller i luften.
Vi tilbyr:
- Sentral og synlig lederrolle
- En mulighet til å bidra med å utvikle & effektivisere rederiet gjennom digitalisering
- Utfordrende arbeidsoppgaver, engasjerte kollegaer og tidvis hektiske dager
- Konkurransedyktige betingelser.
- Reising må påregnes da Fjord Line har fire skip, samt terminaler på flere ulike lokasjoner.
- Stillingen rapporterer til Chief Commercial Officer.
- Arbeidssted: Bergen, Sandefjord, Hirtshals (DK), etter avtale
For å bli vurdert for stillingen, MÅ søknaden sendes via nettstedet.
Hvis du har spørsmål til rekrutteringsprosessen, er du velkommen til å kontakte Fjord Line HR ved å sende en e-post (tryk på send melding under "kontaktperson")
Adresse: Bergen