Vi søker en Site Manager som skal ha det operative ansvaret for drift og videreutvikling av 4Service sine tjenester påJakhelln Brygge.
4Service Facility AS er i sterk vekst og i løpet av kort tid skal vi åpne flere store og små lokasjoner i Bodø. Vi søker etter deg som er klar for utfordringer og liker å jobbe med mange baller i luften.
Vi er ute etter en ambisiøs og fremoverlent person som kan jobbe godt både i team, sammen med oppdragsgiver og selvstendig. Vi ser etter en nøkkelperson som vil være med på å skape noe nytt sammen med oss og som er glad i å jobbe med mennesker i en hektisk hverdag med søkelys på god service og gode opplevelser.
Stillingen vil har personalansvar for både medarbeidere og ledere på kontrakten slik at det er viktig med gode lederegenskaper, være motiverende og kunne skape en god teamfølelse. Du må være løsningsorientert, fleksibel og ha et ønske om å skape sunn og god økonomisk vekst i alle ledd.
Som Site Manager i 4Service vil du ha det overordnede ansvaret for alle disse tjenestene. Personalrestaurant, kaffebar, event og renhold. Du må i tillegg være en skrive og formidlingsdyktig bruker av sosiale medeier for å kunne opprette, drifte og holde FB og Insta profiler for 4Service på Jakhelln Brygge levende og oppdatert.
Dette er en ren operativ stilling med noe administrativ arbeid
Arbeidsoppgaver
- Opprettholde servicefilosofien og nivået som er tiltenkt bygget.
- Holde aktiv dialog med leietakerne og søke mersalgsmuligheter
- Koordinere innsalgsmuligheter med Jakhelln Brygge
- Resultatansvar
- Budsjett
- Kundekontakt, bindeledd mellom bedriften, tjenestene og oppdragsgiver
- Lage årsplaner og tiltaksplan for sin kontrakt.
- Rekruttering, opplæring, videreutvikling.
- Personalansvar Personalrestaurant
- Samarbeide med ledere på ulike avdelinger
- Trå til i arbeidsoppgavene ved eventuell sykdom og event
Vi ønsker at du er/har:
- Et stort engasjement for service i hverdagen
- Løsningsorientert og strukturert
- Erfaring fra hotell, event, restaurant eller kantine er en stor fordel men ikke ett krav.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Stor grad av selvstendighet og tar utfordringer på strak arm
- Ryddig og strukturert
- Engasjert og har et godt humør
- Behersker norsk eller nordisk, samt engelsk språk muntlig og skriftlig.
- God økonomisk forståelse, kremmerånd
- Inngående IT-kunnskaper og daglig bruker av Office 365 og tilsvarende programvare.
- Ha interesse for teknologi og videreutvikling
- Krav til å gjennomføre etablerer- og kunnskapsprøven.
Vi tilbyr
- En utfordrende og spennende stilling i en virksomhet i kraftig vekst
- Muligheter for faglig og personlig utvikling
- Godt og hektisk arbeidsmiljø
- Gode muligheter for en karriereutvikling
- Lønnsbetingelser ihht kvalifikasjoner
Vi vurderer kandidater fortløpende.
Adresse: Bodø