Arkivleder/Public 360-administrator
Nittedal kommune satser på god dialog med innbyggerne og en viktig forutsetning for dette er høy kvalitet på dokumentsenteret vårt. Nittedal kommune benytter saks- og arkivsystemet Public 360 og har i dag papirløse politikere, velfungerende innsynsløsninger og mye kompetanse i organisasjonen. Vi søker nå en arkivleder/Public 360-administrator til å løfte oss videre.
Vi søker etter en person med solid kompetanse i Public 360, arkivkompetanse og gode IKT-kunnskaper. Arkivlederen skal være pådriver og ansvarlig for videreutvikling av elektronisk saksbehandling i kommunen, samt jobbe med kvalitetskontroll og videreutvikling av rutiner og yte bistand og service til medarbeidere og publikum.
Kommunen har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, og også rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne, innvandrerbakgrunn, samt å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kommunen ønsker ikke å bli kontaktet av telefonselgere.
Arbeidsoppgaver
- Fagansvar for arkiv- og saksbehandlingsrutiner
- Være systemadministrator for Public 360 og løse tekniske utfordringer i forbindelse med Public 360 og være kommunens kompetanse- og kontaktperson i dialogen med Software Innovation
- Ansvar for faglig utvikling og koordinering av arkivarbeidet
- Ansvarlig for utvikling av rutiner for elektronisk dokumentbehandling, vedlikeholdsprosedyrer som sikrer en ryddig database, samt oppdatere kvalitetssystemer og kommunens arkivplan
- Delta i ulike prosjekter og fungere som rådgiver for øvrige ansatte og innbyggere i kommunen
- Bidra i dokumentsenterets øvrige oppgaver
Kvalifikasjoner- Utdanning på universitets- eller høyskolenivå - dokumentert relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
- Erfaring med Public 360 (både bruk og systemadministrasjon)
- Tekniske kunnskaper rundt ulike format, skannere, import / eksport av filer, databasevedlikehold, malutvikling samt Office-produkter
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne
UtdanningsnivåPersonlige egenskaper- Kunne arbeide selvstendig og i team
- Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- God på samarbeid og kommunikasjon
- Fokus på å yte god service ovenfor brukerne
- Positiv, engasjert, løsningsorientert og serviceinnstilt
Vi tilbyr- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- Godt arbeidsmiljø og fleksible arbeidstidsordninger
- Gode pensjonsordninger
- Lønn etter avtale.
Arbeidssted:Moveien 1, 1482 Nittedal
Kontaktinfo:Øystein Østraat, Avdelingsleder, 92016770,
oystein.ostraat@nittedal.kommune.noNøkkelinformasjon:Annonsør: Nittedal kommune
Ref. nr.: 2652523082
Stillingsbrøk: 100%
Fast
Antall stillinger: 1
For elektronisk søknadsskjema:
[Klikk her]Adresse: 1482 NITTEDAL