Vi søker deg som er flink med mennesker og som kan skape trygghet og tillit gjennom gode relasjoner og målrettet miljøarbeid.
I Myrveien bor det 6 mennesker i alderen 34 til 71 år. Enhet for tilrettelagte tjenester består ellers av 6 boliger, 1 avlastningssenter og Stammen aktivitetssenter. Vi gir tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne. Vårt arbeid tar sikte på at beboerne opprettholder dagliglivets ferdigheter, selvstendighet og nettverk, ut fra beboernes individuelle behov. Vår visjon er:Rom for alle, med blikk for den enkelte.
Vi har stort fokus på kompetanseheving og det er gode utviklingsmuligheter. Enheten har egen fagkonsulent og alle boligene har en fagleder. Vi ønsker å skape en spennende hverdag for våre brukere og våre medarbeidere. Vi ønsker medarbeidere som bidrar med sin faglighet og setter preg på framtidens tjenester.
Kommunen har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, personer med nedsatt funksjonsevne, uavhengig av livssyn og seksuell orientering
Ihht. Helsepersonellloven § 20A kreves det politiattest for å arbeide med barn- unge eller personer med utviklingshemming. Godkjent politiattest skal fremlegges før tiltredelse.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentliglova).
Ledige stillinger pr. 1.10 er.
Spesifiser hvilken stilling du søker på.
2 stillinger annenhver helg 23%
1 stilling hver tredje helg 21%
2 stillinger helg 7,98% og 12%
1 stilling helsefagarbeider 33%
1 stilling hvilende natt 65% med 36.15% lønn
Arbeidsoppgaver
- Direkte brukerarbeid
- Samarbeid med fagleder og primærkontakter
- Samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
- Følge opp oppsatte tiltaksplaner
- Journalføring
Kvalifikasjoner
- Helsefagarbeider 33% stilling
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Assistent helgestillinger og hvilende natt
- Erfaring med brukergruppen
- Behersker IKT verktøy og journalføring
- Kjennskap til helse- og omsorgstjenesteloven kap. 9
- Førerkort kl. B
Utdanningsretning
- Medisin / Helse / Sosialfag
Utdanningsnivå
- Videregående skole
- Fagskole / Fagbrev (2 år)
Personlige Egenskaper
- Bevisst på egne holdninger og verdier
- Positiv og løsningsorientert
- God på relasjonsbygging og samarbeid
- Personlig skikkethet vil bli vektlagt
Språk
Vi tilbyr
- Mulighet til å være med på en tjeneste i utvikling
- Gode påvirkningsmuligheter og spennede faglige utfordringer
- Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
- En spennende hverdag med varierte oppgaver.
- Veiledning av vernepleier/ sykepleier
- Arbeids- og lønnsbetingelser i henhold til gjeldende lover og tariffavtaler
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Oppstart etter avtale
Kontaktinformasjon
Renè Jensen, Avdelingsleder, 95097361
Arbeidssted
Nittedal
For elektronisk søknadsskjema:
[Klikk her]Adresse: 1482 NITTEDAL