Mester Grønn er Norges største heleide blomsterkjede. Vi har 120 butikker over hele landet samt netthandel. Vår visjon er "Vi skaper glede i alle hjem". Vi har ansatte som trives og som er stolte over å kunne tilby friske, fargerike blomster med markedets beste kvalitet.
Vi søker fleksibel, entusiastisk og serviceorientert medarbeider til vårt kundesenter - det viktige bindeleddet mellom våre kunder og butikkene.
Dine arbeidsoppgaver:
- Blomsterbestillinger via telefon og epost
- Behandling av forespørsler fra kunder på telefon, epost og Chat
- Reklamasjonsbehandling
- Kredittvurdering
- Behandle henvendelser fra våre butikker
- Besvare Facebook på vegne av Mester Grønn
- Oppfølgingsrutiner
For å kunne gi best mulig service til våre kunder er det viktig at du er god til å kommunisere både muntlig og skriftlig, og at du er strukturert og effektiv. Flytende norsk er en forutsetning. Gode engelskkunnskaper muntlig og skriftlig er også ønskelig. Ser gjerne at du har erfaring fra et kundesenter.
Vi er lokalisert på Lierskogen og er et stort fellesskap i lyse fine lokaler. Godt med parkeringsplasser og kantineordning.
Åpningstider:
Mandag - fredag: kl. 08.00 - 20.00, Lørdag 08.00 - 17.00
I turnusen inngår jobbing hver annen lørdag.Denne stillingen er et vikariat for perioden frem til 13. januar 2019.Tiltredelse etter avtale.Send inn din søknad, vi gleder oss til å få en ny kollega!
Søknadsfrist:16.02.2018
Arbeidsgiver:Mester Grønn Kundesenter
Sted:Lierskogen
Bransjer:Butikk og varehandel
Adresse: 3420 LIERSKOGEN