Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse
Kundebehandling i suksessfylt vekstselskap med høy kunde- og medarbeidertilfredshet
Admincontrol
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Admincontrol tilbyr nettbaserte løsninger for sikker samhandling og enkel deling av dokumenter i forretningsprosesser som styre- og ledelsesarbeid, due diligence, kapitalinnhenting og børsnoteringer. Brukerne sparer tid, får bedre kontroll og er bedre forberedt som igjen resulterer i bedre beslutninger. Over 45.000 aktive brukere benytter Admincontrol sine tjenester. Selskapet vokser raskt og har blitt kåret til Gaselle de siste fem årene. Admincontrol har kontorer i fem land med hovedkontor i Oslo. Høsten 2017 ble Admincontrol en del av den suksessfulle Visma-gruppen. Les mer om Admincontrol på www.admincontrol.com.
Hvorfor 98 % av kundene våre fornyer med Admincontrol fra år til år? Fordi vi leverer bunnsolide kundeopplevelser gjennom en tjeneste som holder høy kvalitet og medarbeidere som alltid er tilgjengelige og yter mer enn forventet. Vi søker deg som lever for å yte <> for våre kunder i stillingen som Support Manager. Du trives i et ungt miljø hvor stemningen er på topp og høyt tempo i hverdagen. Å fungere godt som en del av et team er en viktig egenskap for oss. I stillingen bistår du styremedlemmer og næringslivsledere med å løse deres utfordringer og forbedre deres hverdag. Hovedvekten av våre kunder befinner seg i Norden, med stadig økende vekst internasjonalt. Du har generelt en meget god språkforståelse, og behersker i tillegg til et nordisk språk (norsk, svensk eller dansk), engelsk både skriftlig og muntlig. Kommunikasjonen med kundene foregår på telefon og e-post, og dine pedagogiske evner kommer godt med i arbeidet da du overfører dine kunnskaper til våre kunder. Du har god kunnskap og interesse for tekniske løsninger. Avgjørende egenskaper er:
Brenner for topp kundebehandling
Trives med tidvis høyt arbeidspress og flere oppgaver samtidig
Flytende i engelsk, og enten norsk, svensk eller dansk skriftlig og muntlig
Har lett for å sette seg inn i nye systemer
Systematisk og ser verdien av struktur i arbeidet
Gode pedagogiske evner
God teknisk forståelse
Proaktiv og engasjert
Sosial og med gode samarbeidsevner
Fleksibel
Stillingsbeskrivelse:
Yte topp, profesjonell kundeservice på telefon og e-post
Bistå med å vedlikeholde, utvikle og etablere nye prosesser knyttet til kundeservice og support
Bistå i, ta initiativ til, og lede dedikerte prosjekter ved behov
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Vi utvider våre team i Drammen/Hokksund/Kongsberg, og søker energimontører! Nettpartner er en av Norges ledende entreprenører innen elektrisk infrastruktur. Vi
StillingCOWI er et internasjonalt rådgivende ingeniørselskap med rundt 1200 medarbeidere i Norge og regnes som ledende aktør innen samferdselssektoren. Transport