Har du en Team Leader i deg med et sterkt ønske om å skape resultater sammen med andre?
Nå har du muligheten til å bli en del av vårt teamlederteam i avdelingen Customer Care & Delivery, en del av Telia Norge. Vi er på en spennende fremtidsreise der Norge er et viktig og uttalt satsningsområde for konsernet. I forbindelse med våre høye ambisjoner lyser vi ut en stilling som Team Leader for MyCall. Du vil få ansvar for å utvikle ditt eget team til å bestå av initiativrike, dyktige, og endringsvillige kundekonsulenter. Du kommer til å inngå i et team på syv teamledere som sammen skal oppnå resultater på vegne av avdelingen. Stillingen rapporterer til Head of Customer Care for OneCall & MyCall.
Om stillingen
Customer Care er på en spennende endringsreise mot fremtidens kundesentre. Vi søker derfor en dyktig teamleder som har et sterkt ønske om å bidra til endring mot et mer digitalt og prestasjonsrettet kundesenter.
MyCall er en merkevare som retter seg mot arbeids- og førstegenerasjons innvandrere. Teamet du vil få ansvar for snakker polsk, engelsk og norsk.
Våre åpningstider er mandag til fredag 0800 -- 2000 og lørdag 1000-1600. Det forventes at du er fleksibel på arbeidstid innenfor våre åpningstider.
Din rolle vil innebære å:
- Utvikle ditt team til å ha en sterk og sunn prestasjonskultur
- Engasjere, støtte og utvikle dine kundekonsulenter for å forbedre deres problemløsningsevner
- Samarbeide med vår Quality and Training avdeling for å iverksette målrettede og nødvendige tiltak
- Samarbeide med teamledergruppen for å sikre helhetlig måloppnåelse
- Ha personalansvar for et team med ca. 12 til 15 kundekonsulenter
- Løse løpende oppgaver og bidra i forbedringsprosjekter
Vi ser etter deg som ønsker å prestere gjennom samarbeid og ledelse av dine medarbeidere.
Ønskede kvalifikasjoner
- Lederkompetanse -- eksempelvis praktisk ledererfaring med god refleksjonsevne over lederrollen
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Polsk språkkompetanse vil telle positivt i søknaden.
- Kulturell intelligens -- evne til å lykkes i krysskulturelle sammenhenger
Som person må du kunne
- Jobbe systematisk med eget lederskap
- Selvstendig planlegge, iverksette og evaluere løpende oppgaver
- Tilpasse deg en bransjeatmosfære som preges av stadige endringer
- Analysere data og trekke gjennomtenkte konklusjoner
- Vise proaktivitet og en sterk ansvarsbevissthet for å løse oppgaver
- Raskt tilegne deg kunnskap og ferdigheter innenfor fag- og ledelsesfeltet
Søknadsfrist
9.2.2020
Ansettelsesdato
Så fort som mulig
Kontraktslengde
Fast
Søknadens innhold
Søknaden må minimum inneholde CV og et motivasjons-/søknadsbrev på maksimalt en side.
Kontakt
Spørsmål om stillingen kan rettes til Head of Customer Care OneCall & MyCall
Manav Rihel Kumar
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Adresse: Oslo,0484 Oslo