<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Team Leader Telia Company Business, NO

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Har du en Team Leader i deg med et sterkt ønske om å skape resultater sammen med andre?

Nå har du muligheten til å bli en del av vårt teamlederteam i avdelingen Customer Care & Delivery, en del av Telia Norge. Vi er på en spennende fremtidsreise der Norge er et viktig og uttalt satsningsområde for konsernet. I forbindelse med våre høye ambisjoner lyser vi ut en stilling som Team Leader for MyCall. Du vil få ansvar for å utvikle ditt eget team til å bestå av initiativrike, dyktige, og endringsvillige kundekonsulenter. Du kommer til å inngå i et team på syv teamledere som sammen skal oppnå resultater på vegne av avdelingen. Stillingen rapporterer til Head of Customer Care for OneCall & MyCall.

Om stillingen

Customer Care er på en spennende endringsreise mot fremtidens kundesentre. Vi søker derfor en dyktig teamleder som har et sterkt ønske om å bidra til endring mot et mer digitalt og prestasjonsrettet kundesenter.

MyCall er en merkevare som retter seg mot arbeids- og førstegenerasjons innvandrere. Teamet du vil få ansvar for snakker polsk, engelsk og norsk.

Våre åpningstider er mandag til fredag 0800 -- 2000 og lørdag 1000-1600. Det forventes at du er fleksibel på arbeidstid innenfor våre åpningstider.

Din rolle vil innebære å:

  • Utvikle ditt team til å ha en sterk og sunn prestasjonskultur
  • Engasjere, støtte og utvikle dine kundekonsulenter for å forbedre deres problemløsningsevner
  • Samarbeide med vår Quality and Training avdeling for å iverksette målrettede og nødvendige tiltak
  • Samarbeide med teamledergruppen for å sikre helhetlig måloppnåelse
  • Ha personalansvar for et team med ca. 12 til 15 kundekonsulenter
  • Løse løpende oppgaver og bidra i forbedringsprosjekter

Vi ser etter deg som ønsker å prestere gjennom samarbeid og ledelse av dine medarbeidere.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Lederkompetanse -- eksempelvis praktisk ledererfaring med god refleksjonsevne over lederrollen
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Polsk språkkompetanse vil telle positivt i søknaden.
  • Kulturell intelligens -- evne til å lykkes i krysskulturelle sammenhenger

Som person må du kunne

  • Jobbe systematisk med eget lederskap
  • Selvstendig planlegge, iverksette og evaluere løpende oppgaver
  • Tilpasse deg en bransjeatmosfære som preges av stadige endringer
  • Analysere data og trekke gjennomtenkte konklusjoner
  • Vise proaktivitet og en sterk ansvarsbevissthet for å løse oppgaver
  • Raskt tilegne deg kunnskap og ferdigheter innenfor fag- og ledelsesfeltet

Søknadsfrist

9.2.2020

Ansettelsesdato

Så fort som mulig

Kontraktslengde

Fast

Søknadens innhold

Søknaden må minimum inneholde CV og et motivasjons-/søknadsbrev på maksimalt en side.

Kontakt

Spørsmål om stillingen kan rettes til Head of Customer Care OneCall & MyCall

Manav Rihel Kumar

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon




Adresse: Oslo,0484 Oslo

Om arbeidsgiveren

Everything we do is about bringing the world closer through technology. Our 20,000 talented colleagues serve millions of customers every day in one of the world's most connected regions. We're empowering people, companies and societies. This is our business. Our passion. Our home. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.

Les mer om Telia Company Business, NO

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 07
    2025
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
1 ledig stilling

Se flere annonser

Er du god på formidling og motiveres av å jobbe med unge? Vi søker en engasjert og dyktig kollega til
11.05.2025 Oslo
Hæhre Entreprenør er en av Norges største anleggsentreprenører, med 50 års erfaring i bransjen. Vi har spilt en sentral rolle
Fortløpende Hele Norge
Hæhre Entreprenør er en av Norges største anleggsentreprenører, med 50 års erfaring i bransjen. Vi har spilt en sentral rolle
Fortløpende Hele Norge
Vil du være den som legger til rette for at ungdom får en positiv opplevelse med sitt første møte med
11.05.2025 Oslo
Vil du lede engasjerte og dyktige ansatte i et tverrfaglig team for å sikre sterke frivillige barne- og ungdomsorganisasjoner i
11.05.2025 Oslo
Arbeidsoppgavene er knyttet til vår asfaltvirksomhet/dam
28.05.2025 Sunnfjord
Operativ HMS-stilling i solid fagmiljø
18.05.2025 Hele Norge
I Veidekke er vi opptatt av involvering og samarbeid. Er du engasjert, tar ansvar, og trives i lag med gode
12.05.2025 Gjøvik
Vis alle 32.686 ledige stillinger

Fakta om Telia Company Business, NO