Nå har du mulighet til å bli med på utviklingen til Norges bransjeleder. Vi tilrettelegger kjeden rundt våre kunder og for at de skal få en god opplevelse er vi avhengig av entusiastiske og dedikerte medarbeidere. MegaFlis er kjent for å satse på innovasjon og jobber for å alltid ligge et hestehode foran våre konkurrenter. Vi tør å satse på våre kolleger og er opptatt av å utvikle den enkelte, så vel som hele team. Som kompetanseutvikler vil du få muligheten til å jobbe med kontinuerlig forbedring av kjeden som helhet og være en del av grunnmuren i utviklingen av våre medarbeidere.
Sentrale arbeidsoppgaver og ansvar:
En av dine viktigste oppgaver vil være salgstrening og oppfølging av resultater, samt opplæring og utvikling av medarbeidere i kjeden, både digitalt og i form av klasseromskurs. Du vil ta stor del i planlegging og utforming av kompetanse- og salgstrening, hovedsakelig i team, men også noe individuelt. Noe reising må påregnes.
Personlige egenskaper:
Du er god på relasjonsbygging, kommunikasjon og samarbeid, samtidig som du er nytenkende og nysgjerrig. Du har et godt humør det er lett å bli påvirket av og trives med å stå foran andre.
Kvalifikasjoner/utdannelse:
Du må beherske norsk muntlig og skriftlig svært godt. Erfaring fra e-læring og kursvirksomhet er en fordel, men ikke et krav. Du må ha kunnskap innenfor detaljhandel og/eller butikkdrift.
Vi tilbyr:
Et sosialt og sterkt arbeidsmiljø med fokus på å hjelpe hverandre. Hos oss får du en variert arbeidsdag med ulike oppgaver og egne ansvarsområder, med stor påvirkningsmulighet. Våre kolleger er viktig for oss og vi har gode betingelser.
Adresse: Billingstadsletta 14,1396 Billingstad