Vi har nå ledig en spennende fast 100 % stilling i Avdeling for organisasjon og administrasjon. Stillingen er for tiden innplassert i sykehusservice med fagområdene logistikk, innkjøp og servicetorg.
Vi ser etter deg som liker å jobbe i elektroniske systemer og samtidig trives med utadrettet service. Du vil få jobbe med logistikk og innkjøp, og det er derfor ønskelig at du har utdanning og/eller erfaring innen dette fagområdet. Det kan også være en fordel om du har kjennskap til sykehussektoren.
Hos oss vil du få en spennende arbeidshverdag med stor variasjon. Det er derfor viktig at du trives med høyt tempo, variasjon mellom fysisk arbeid, service og arbeid i elektroniske systemer.
I søknaden ber vi deg skrive noe om din motivasjon for oss og for stillingen. I tillegg til at vi ønsker å høre i dine ord hvorfor du mener dine kvalifikasjoner er de riktige opp mot utlyste kvalifikasjonskrav under. Vi legger opp til en effektiv rekrutteringsprosess og kommer til å behandle søknader fortløpende
Vi vil vektlegge personlig egnethet og sammensetningen av vårt totale team ved ansettelsen.
Arbeidsoppgaver
- Kjøp av varer og tjenester
- Varemottak, kontroll og innlagring
- Forsyning av forbruksmateriell, kontorrekvisita og tekstiler
- Ajourhold av varekatalog
- Leverandørkontakt
- Produktoppdatering/-vurdering
- Råd og veiledning vedrørende leverandør og innkjøp for behovshaver/ansvarlig bestiller
- Bestillingsoppfølging; purring, restordre. Fakturakontroll. Behandling av reklamasjon og retur
- Posthåndtering
Kvalifikasjoner
- Fortrinnsvis høyere utdanning innen fagområdene logistikk, innkjøp , økonomi, administrasjon
- Erfaring fra logistikk/lager, innkjøp eller lignende
- Erfaring i bruk av innkjøps- og økonomisystemet Oracle eller lignende innkjøps systemer
- Erfaring med bruk av ulike elektroniske verktøy
- Kunnskap om medisinsk forbruksmateriell er en fordel
- Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig, samt kunne beherske engelsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Trives med fysisk arbeid
- Interesse for teknologi og elektroniske verktøy
- Lagspiller
- God kommunikator
- Pågangsmot
- Relasjonsbygger
- Fleksibel
Vi tilbyr
- Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling
- Opplæring
- Utfordrende og variert arbeid
- Lønn etter avtale
Kontaktinformasjon
Ann-Sissel Pettersen, Enhetsleder,
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Johannes Michael Efjestad Groh, Innkjøpssjef,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Bjørnemyrveien 11
1453 BJØRNEMYR
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Sunnaas sykehus HFReferansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon68Stillingsprosent: 100%FastSøknadsfrist: 20.03.2022