Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Jobbnorge ID: 94857
Ved Enhet for virksomhetsstyring i Bufdir er det ledig et 6 mnds engasjement som konsulent 100 % stilling med oppstart snarest.
Arbeidsoppgaver/ansvarsområder
bygg og byggforvaltning
innkjøp/bestilling av data- og telefoniutstyr og klargjøring av dette
lokal IKT bistand og kontaktpunkt mot IKT-seksjonene
innkjøp/bestilling av kontorinnredning
klargjøring av kontor for nyansatte
brannvern
ansvar for kjeller/lager
avløser i resepsjonen
bistand i møteromsavdelingen
diverse vaktmestertjenester, herunder bytting av tonere, papirsortering, bytting av lysstoffrør/lyspærer og bytting av låser
ved behov, oppfølging av avtaler i forhold til drift i direktoratet, herunder aviser, kopimaskiner, printere, elektrikere, håndverkere, renhold, frukt, kaffemaskiner, gardiner, vindusfolie mv.
ved behov, bistå med adgangskontroll, herunder bestilling av ID-kort, fotografering til ID kort og aktivering/deaktivering av ID-kort og utlevering av disse samt nøkler og nøkkelsystemer
ved behov, teknisk hjelp og ansvar i Bufdir, herunder ombygging av lokaler
generell avlastning ifht driftsrelaterte oppgaver
Det må påregnes endring av arbeidsoppgaver da stillingens ansvarsområde ikke er endelig avklart
erfaring fra arbeidsoppgaver/ansvarsområde vil være en fordel
god skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
evne til å arbeide selvstendig og vise initiativ
være serviceinstilt
anvende / forholde seg til lover, regler og retningslinjer
vurdere problemstillinger og komme med løsningsforslag
gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr
Stillingen er plassert i statlig lønnsregulativ som Konsulent kode 1065, lønnstrinn 38-50, som pt. utgjør kr. 352 900-421 100. Avlønning vurderes etter utdanning og erfaring.
medlemskap i Statens Pensjonskasse som innebærer en god tjenestepensjonsordning, tilbud om boliglån til gunstig rente, samt yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
Generelle opplysninger
Staten legger vekt på mangfold på arbeidsplassen og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke - uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Bufetat har som et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning og rekruttere personer med flerkulturell bakgrunn.
Bufetat er en IA (inkluderende arbeidsliv) -virksomhet.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25.
Kontaktperson for stillingen Kjersti Morvik tlf 466 15 142
Søknad med CV sendes elektronisk via link på denne siden. Vitnemål og attester tas med ved et evt. intervju eller legges ved elektronisk.
Barne-, ungdoms- og familieetaten (Bufetat) si hovudoppgåve er at alle barn, ungdomar og familiar som treng hjelp og støtte, skal få det, same kor dei bur i Noreg. Bufetat har oppgåver innan områda barnevern, familievern, samlivstiltak, ekteskapssaker, adopsjon, rettferdsvederlag, tilskotsforvalting, ungdomsutveksling, ungdomsinformasjon og krisesenter. Bufetat er organisert i fem regionar, Bufetat Senter for administrasjon og utvikling og Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet (Bufdir) som har hovudkontor i Oslo. Bufetat er underlagd Barne-, likestillings- og inkluderingsdepartementet.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter
Lagre stillingen
Du kan lagre denne stillingen i en personlig liste.