Ønsker du å selge komplekse lager og logistikkløsninger? Bring Warehousing søker Key Account Manager Logistikkløsninger
Vi søker en proaktiv Key Account Manager med solid lager/logistikk-erfaring hvor hovedoppgaven vil være å etablere langsiktige kunderelasjoner for å sikre verdiskapning for selskapet, kunder og samarbeidspartnere. Du vil jobbe med kommersiell utvikling av eksisterende kunder, samt aktivt salg og forhandlinger av kundetilpassede lager og trekketjenester til bedriftsmarkedet i Norge for å nå avtalte økonomiske og strategiske mål.
Vi kan
tilbyet sterkt logistikkfaglig miljø og du vil få kjennskap til en kompleks og svært spennende verdikjede. Du vil jobbe tett sammen med flere deler av konsernets ulike forretningsområder hvor felles mål er å finne den beste løsningen for kunden. Vårt arbeidsmiljø kjennetegnes av dyktige og engasjerte kolleger som ønsker å lykkes, og som kontinuerlig arbeider for å utvikle en salgskultur. Videre tilbys du lønn etter avtale (fastlønn bonus), gode pensjons- og forsikringsordninger og gode utviklings- og karrieremuligheter.
Arbeidssted er ved vårt hovedkontor på Berger/Skedsmokorset. Stillingen rapporterer til salgssjef.
Arbeidsoppgaver- sikre oppnåelse av avtalte forretningsmål og salgsforventninger
- KAM-funksjon på eksisterende kundeportefølje
- identifisere, kontakte og følge opp potensielle kunder for å sikre løpende tilgang av prospekter
- utarbeide business case og verdiforslag for å bistå kunden med å forbedre deres verdikjede og synliggjøre gevinster ved å bruke Bring som logistikkpartner
- sikre at selskapets omdømme kontinuerlig forbedres overfor kunder
- være en god ambassadør for teamet og samhandle med øvrige salgsteam i konsernet
- sikre at alt arbeid er i henhold til retningslinjer, prosedyrer og kontrakter
Kvalifikasjoner og egenskaper- 3 års høyere utdannelse fortrinnsvis innen økonomi og/eller logistikk, men svært gode salgsresultater vil kunne kompensere for dette
- minimum 2 års erfaring fra salg innenfor lager og / eller øvrige logistikktjenester og kan vise til gode resultater
- stort kontaktnett i markedet
- meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på engelsk og norsk
- forretning- og lønnsomhetsfokusert
- førerkort klasse B
Den rette kandidaten
søker,
serog
handlerpå forretningsmuligheter i markedet. I møte med kunder og internt i Bring skaper du tillit gjennom forretningsorientert og markedsoppdatert kompetanse, i kombinasjon med en troverdig fremtoning og god formidlingsevne. Du evner å sette deg raskt inn i kundens situasjon og avdekker dens behov ved å lytte og forstå. Videre har du fokus på egne resultater og på at Bring Warehousing skal nå sine mål. Sist, men ikke minst, evner du å holde fokus over tid og har høyt engasjement.
Bring Warehousing er en spesialist i Bring og tilbyr outsourcing av lagerløsninger for de fleste typer produkter, enten store volumer, bulklagring eller enkeltpaller. I 2010 åpnet vi Norges største og mest teknologisk avanserte tredjepartslogostikksenter på Berger utenfor Oslo.
Dersom du har spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med salgssjef Niklas Kallis på mobil 945 01 974. Alle henvendelser behandles fortrolig.
Vennligst søk stillingen elektronisk via vedlagte link.
Søknadsfrist: snarest og senest innen 19. april 2015.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Sted: Berger, Skedsmo
Kontakter:
Niklas Kallis, , mob: 47 945 01 974
For elektronisk søknadsskjema:
[Klikk her]