Dine framtidige arbeidsoppgaver som produktsjef:
Dine hovedoppgaver vil bli avtaleforhandlinger for egne kategorier/varemerker, utvikle og utvide sortimenter fra eksisterende leverandører, finne og utvikle nye leverandører, overvåke konkurrenter, løpende kvalitetsvurderinger, støtte til kundeservice på egne kategorier, følge opp prisendringer samt kjøre kampanjer og andre salgsdrivende aktiviteter i samarbeide med leverandørene.
Dine framtidige arbeidsoppgaver som kundeservicemedarbeider:
Din hovedoppgave blir kundekontakt på telefon eller e-post med spørsmål om produkter, leveringer, reklamasjoner samt annet en kunde kan trenge hjelp til. Ved siden av kommer du også til å kunne støtte andre avdelinger med f.eks. produktopplegg, fakturakontroll, kampanjeoppfølging m.m.
Dine kvalifikasjoner som produktsjef:
Som person er du ambisiøs, resultat- og salgsorientert, engasjert og liker å jobbe i en organisasjon med høyt tempo. Du er nøyaktig, effektiv og strukturert. Du bør ha en god analytisk evne, grunnleggende innkjøpskunnskaper, samt evne til å sette deg inn i komplekse sammenhenger. Du må like å ha mange baller i luften samtidig og takle stress i perioder. Gode Excel kunnskaper er ett krav og du må være kjent med Office-pakken. Det er også viktig at du har generelt gode IT-kunnskaper og raskt kan lære deg nye systemer. Bransjeerfaring og produktkunnskap er et pluss, det er også en sterk interesse for produktområdet byggevare og baderom/VVS. Erfaring og dokumentert interesse for noen av produktkategoriene, e-handel, ulike IT- og forretningssystemer samt produktkunnskap er fordelaktig. Du kommer til å jobbe mye med det norske språket så det er et absolutt krav at du snakker og skriver norsk korrekt og uhindret.
Dine kvalifikasjoner som kundeservicemedarbeider:
Stillingen innebærer en stor andel kommunikasjon med norske kunder på telefon og e-post så det er et absolutt krav at du snakker og skriver norsk korrekt og uhindret. Som person er du strukturert, engasjert og liker å jobbe i en organisasjon med høyt tempo. Du har erfaring fra kundeservice eller salg, på telefon eller ansikt mot ansikt. Du har et høyt servicenivå og mye energi samtidig som du kan håndtere arbeidsoppgaver som krever struktur og nøyaktighet. Det er viktig at du har generelt gode IT-kunnskaper og raskt kan lære deg nye systemer. Bransjeerfaring og produktkunnskap er et pluss, det er også en sterk interesse for produktområdet byggevare.
Vi tilbyr
En utviklende og spennende jobb hos en av Nordens raskest voksende online-aktører innen byggevarer og hjemmeinnredning. Du blir tilbudt en veldig varierende, selvstendig og lærerik stilling med store muligheter for personlig utvikling.
Adresse: Stalsbergveien 1,3128 Nøtterøy