Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon89 Presentasjon av stillingen:
Helse Vest IKT har det siste året utvikla eit omfattande nytt system for lager, innkjøp, budsjett, rekneskap og anskaffingar (LIBRA), som er i ferd med å rulle ut i alle helseføretaka på Vestlandet. Til no har brukarstøtta ligge internt i prosjektet, men vi er no klare for å "ta tenesta heim".
Vi treng difor tre personar som ikkje berre kan yte god kundesupport, men som er òg kan vere med på å legge grunnsteinane vi går på etter kvart. Fagfeltet er stort og nytt, så medbrakt erfaring med innkjøp og/eller økonomi (SAP) tel tungt.
Som konsulent ved Kundesenteret gir du førstelinje brukarstøtte til alle pc-brukarar i Helse Vest. Oppdraga kjem inn via telefon, e-post og web. Fokus er å svare minst 80 prosent av samtalane innan eitt minutt, og alle web-skjema innan éin time. Kundesenteret er ein høgkompetent servicedesk som løyser to av tre oppdrag ved fyrste kontakt, og nyttar ITILs Incident Management process.
Kundesenteret er ope 24/7, men desse stillingane vil vere fast dagtid og ikkje del av turnus.
Varigheit: 12 månadar, med gode moglegheiter for fast tilsetting.
Søknadar utan vitnemål eller attestar blir ikkje vurderte.
Felta du skal støtte i er i fyrste omgang:
- Brukaroppsett
- Bestillingar - utføring, endring, og status
- Mottak av varer
- Rekneskap - godkjenning, kreditering og handsaming av avvik
- Kundewebsupport rundt endring av masterdata
- Teknisk, rundt utstyr og bruksassistanse
Kvalifikasjonar
- IKT-fagleg utdanning, minimum fagbrev
- Erfaring frå brukarstøtte/kundekontakt per telefon
- Erfaring med lager, innkjøp og økonomi
- Krav til flytande norsk munnleg og skriftleg
Utdanningsretning
Utdanningsnivå
- Fagskule/fagbrev
- Høgskule/universitet, diplom-/ bachelorgrad
Personlege eigenskapar
- Interesse for brukarstøtte
- Trivast godt i nybrottsfelt og å vere med på å utforske nye horisontar
- Målretta og resultatorientert
- Gode samarbeidsevner, evne til å arbeide i team
- Initiativrik og evne til å arbeide sjølvstendig
- Gode kommunikasjonsevner
- Pålitelig
Language
Vi tilbyr
- Interessante utfordringar med gode høve til fagleg og personleg utvikling
- Motiverte og kunnskapsrike kollegaer
- Godt sosialt miljø
- Løn etter avtale
- Medlemskap i KLP som sikrar gode pensjonsrettar
Kontaktinformasjon
Thomas Yrvin, Seksjonsleiar, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Johannes Andre Hilland, Ass. Seksjonsleiar, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidsstad
Ibsensgate 104
5052 Bergen
Søk på stillinga:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar:Helse Vest IKT
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon89
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 05.08.2019