Vi utvikler fremtidens kundeservice. Vårt mål er å fortjene kundenes tillit og oppslutning. For å styrke dette arbeidet, ser vi nå etter nye Kundekonsulenter til vår Kundeservice.
Arbeidsoppgaver
- Betjene henvendelser i alle Ruters kanaler og besøkende til Ruteres kundesenter, på en måte som gir gode kundeopplevelser og som skaper tillit hos dem som kontakter oss
- Være kundens stemme inn i Ruter
- Veilede kundene og selge Ruters tjenester og produkter
- Bidra til å bygge en positiv servicekultur og et godt arbeidsmiljø
- Bidra til å forenkle og forbedre arbeidsflyt og prosesser
- Besvare skriftlige henvendelser og klagesaker fra kunder
- Bidra ved relevante arrangementer, prosjekter og prosesser i Ruter
- Bistå i Ruters arbeid med å teste, utvikle og forbedre nye kundetjenester og løsninger
- Holde deg oppdatert faglig og heve din egen kompetanse i takt med utviklingen
Kvalifikasjoner
Du har erfaring med skriftlig og muntlig kundebehandling. Det gir deg energi å arbeide med mennesker, og du skaper glede og tilfredshet hos de kundene du møter. Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk, og du har gode datakunnskaper. For å være kundenes stemme inn i Ruter, vil det være en styrke om du har interesse for og erfaring med statistikk og dataanalyse
Personlige egenskaper
Vi tror at du er;
- Aktiv, positiv og serviceinnstilt med et tydelig kundefokus
- Endringsvillig og nytenkende
- Løsningsorientert og initiativrik
- En lagspiller som gjerne samarbeider med andre og deler din kompetanse med kolleger
- Nysgjerrig og sulten på å lære
Vi tilbyr
Som ansatt hos oss blir du en del av et sterkt kompetansemiljø med et viktig samfunnsoppdrag. Lønn og betingelser etter avtale. Gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi gjør for orden skyld oppmerksom på at stillingen innebærer skiftarbeid.
Annen informasjon
I samsvar med offentlighetslovens §25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Vi håndterer denne rekrutteringen selv, og ønsker ikke å bli oppringt av rekrutteringsselskap.
Ta kontakt med Pernille Aga eller Gorm Schulz dersom du har spørsmål.
Kontaktinformasjon
Pernille Aga, leder Kundestøtte, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Susann Tandberg, leder saksbehandling, Logg inn for å se kontaktinformasjon Gorm Schulz, HR rådgiver, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Dronningens gate 40
0104 Oslo
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Ruter As
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon05 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 09.08.2019
Adresse: Oslo