Liker du å finne løsninger og bistå kunder? Trives du i krysningen mellom mennesker, kompetanse og teknologi, og er en racer på god service?
Ønsker du å jobbe sammen med dyktige kundebehandlere som år etter år vinner Kundeserviceprisen Best i Test for kategorien Avis?
Da har vi ledig stilling som kundebehandler som kan passe deg.
I tillegg til gode arbeidstider på dagtid mandag-fredag, kan vi tilby deg en meningsfylt arbeidsdag sammen med hyggelige kollegaer i fine lokaler sentralt i byen. Vi har god lønn og pensjonsordning, gode ordninger ift mobilabonnement, bredbånd og avisabonnement. Adresseavisen har også et aktivt velferdslag med aktiviteter som f.eks. trimaksjoner, håndball, fotball med flere.
Vi jobber hele tiden med å tilpasse oss kundenes forventninger og overraske dem med nyskapende løsninger. Det betyr at de som jobber med kundeservice/support også må være dyktige til å tilegne seg ny kunnskap og tilpasse seg en foranderlig hverdag.
Hovedarbeidsoppgaven er å skape gode kundeopplevelser ved å håndtere kundehenvendelser i alle kanaler. Oppgavene varierer i kompleksitet fra generelle kundeservicehenvendelser til mer omfattende/komplekse spørsmål rundt våre tekniske løsninger.
Vi ser etter deg som:
- Setter kunden i fokus, og lett kan sette deg inn i kundens situasjon.
- Har god teknisk forståelse.
- Har gode kommunikasjonsferdigheter, behersker muntlig og skriftlig norsk og engelsk.
- Er positiv og motiveres av å jobbe med og for andre.
- Tilegner deg informasjon raskt, og kan tilpasse deg en hverdag i endring.
- Er samvittighetsfull, effektiv og vant til å ta ansvar.
- Bidrar til felles måloppnåelse for teamet.
Adresseavisens kundesenter supportere kundene til de fleste avisene som er eid av Polaris Media ASA.
Ser frem til å høre fra deg!
Adresse: Trondheim