Jobb som avdelingsleder hos oss!
I virksomhet Habilitering og mestring 2, er det fra d.d. ledig stilling som avdelingsleder ved avdeling Repslagergata. Avdelingen gir fortrinnsvis tjenester til mennesker med utviklingshemming og andre funksjonsnedsettelser tilknyttet samlokalisert bolig. Avdelingen har i overkant av 15 årsverk.
Vår nye avdelingsleder har fokus på brukerne, samtidig som vi sammen arbeider for at våre medarbeidere opplever arbeidsglede hver dag.
Som avdelingsleder vil du være en del av virksomhet Habilitering og mestring 2, med 8 ulike avdelinger.
Om stillingen
Stillingens ansvarsområde
Vi kan tilby
- Arbeid med fokus på kvalitet og brukermedvirkning
- En ledergruppe som arbeider sammen mot våre felles mål
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i en virksomhet som er i utvikling, og hvor muligheten til å påvirke er stor
- Hyggelige kollegaer med stort engasjement for fag, tjeneste og personalutvikling
- Lederutvikling med ulike moduler
Du får selvsagt gode pensjons- og forsikringsordninger og et ryddig ansettelsesforhold.
Hvem er vi i virksomhet Habilitering og mestring 2?
Virksomheten er organisert under Helse og mestring. Virksomhet Habilitering og mestring 2 består av 8 avdelinger som yter tjenester til personer med utviklingshemming og andre funksjonsnedsettelser. Virksomheten jobber tverrfaglig og samarbeider med interne og eksterne aktører for å kunne gi samordnede og helhetlige tjenester. Fokus er mestring i hverdagen, tilrettelegging og egeninnsats, med formål om at brukeren skal kunne bo lengst mulig i eget hjem.
Virksomheten har et tett samarbeid med virksomhet Habilitering og mestring 1.
Er du den vi ser etter?
- Du har 3 - årig høgskoleutdannelse innen helse- og sosialfag
- Du må ha ledererfaring innenfor fagområdet til virksomheten
- Du kan vise til gode resultater innen ledelse, personaldrift og økonomistyring
- Du har erfaring fra arbeid med endring og omstilling
- Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk. Har du tatt utdanning utenfor Norge kreves dokumenterte språkkunnskaper på nivå B2 etter felles europeisk rammeverk for språk, eller tilsvarende dokumentert språkkompetanse. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere. Mangler du dokumentasjon kan det være aktuelt med vurdering av muntlig og skriftlig fremstillingsevne i intervjuprosessen.
Vi legger stor vekt på at du har personlige kompetanser som passer til oppgavene. I tillegg til integritet og gode samarbeidsevner ser vi etter deg som har disse egenskapene:
- Nytenkende
- Strukturert
- Relasjonsskapende
- Evne til å samhandle og involvere, samtidig som du beslutter og gjennomfører
Evne til å delegere, ansvarlig gjøre og motivere
Stillingen er administrativt og faglig underlagt, og rapporterer til virksomhetsleder.
Før ansettelse må du kunne legge frem godkjent politiattest som ikke er eldre enn tre måneder
Ansettelsesprosess og betingelser
Søknad og videre prosess
Søknad sendes elektronisk via linken ”Søk stillingen”. Du må laste opp relevante attester og vitnemål som vedlegg. Aktuelle kandidater vil inviteres til intervju.
Vil du vite mer om stillingen?
Ta gjerne kontakt med meg for mer informasjon:Virksomhetsleder Rannveig Klock, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon
Mail:
Vi ønsker ikke kontakt med annonsører.
Søkerlisten er offentlig
Det følger av offentlighetsloven at opplysninger om deg som søker kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten.
AnsettelsesvilkårAnsettelse i Moss kommune etter gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Prøvetid på 6 måneder.
Mangfold er viktig for oss!Vi er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn.