Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Vil du være med å gjøre en forskjell i Norges barnehager og for de 700.000 foreldrene som har barn i barnehagen er dette jobben for deg.
Vil du være med å vinne barnehager med et produkt de ikke kan si nei til?
Ønsker du en fleksibel arbeidshverdag med tanke på tid og sted?
Produktet Mykid er et ferdig produkt som sparer barnehagene for penger og tid. Vi trenger en person som kan bidra med å ta det ut i markedet, og videreutvikle produktet.
Primært vil oppgavene være å selge produktet Mykid til barnehagene.
Du må være uredd på tlf, du må holde høy aktivitet, du må synes det er gøy med salg, du må være en steier, og du må like å være best. Du må synes det er gøy å bli utfordret, utvikle deg selv.
Du må være selvstendig og kunne motivere deg selv til alltid å ta den neste tlf, eller det neste møtet.
Hva får du?
* Gode betingelser
* Et knallbra og konkret produkt
* Masse arbeidsglede
* En god leder
* Fleksibilitet på arbeidsplassen
Din erfaring:
Det kan nok oppleves lettere å gjøre en bra jobb om du har salgserfaring, kjennskap/kunnskap om barnehager, har barn selv, men ingen av disse er et krav for at du skal lykkes eller få jobben.
Mykid er en digital tjeneste for barnehager og foreldre. Mykid gjør hverdagen lettere for barnehagen og hjelper foreldre i tidsklemma. Det gjør vi med en nettportal hvor barnehagene publiserer ukeplaner, mndplaner, bilder, turnus m.m. Denne informasjonen tilgjengeliggjøres gjennom en app til foreldrene.Vi tilbyr også intranettløsning for barnehagene slik at det er enkelt for kommune/barnehage og kommunisere, dele informasjon seg imellom.
Egmont Hjemmet Mortensen kjøpte selskapet i 2013, og har som mål å bli en betydelig aktør inn mot barnehagene. I sin portefølje er allerede Foreldre og barn, Glade barn, Babydrøm, Klikk Foreldre, Tegneserier m.m godt etablerte produkter.
Les mer om
MYKID