100 % stilling
Clarion Hotel The Edge forventer at du gjennomfører ditt arbeide med energi, mot og begeistring. Energien uttrykker du gjennom et tydelig og dynamisk kroppsspråk med en positiv utstråling. Motet kjennetegnes gjennom eierskap til et problem og at du har en 'tørre spørre' holdning. Tilslutt ser vi at du er nysgjerrig og engasjert i alt og alle du møter (begeistret). Våre Welcome Office Agent (WOA) er de operative ressursene som utgjør hotellets Welcome Office (resepsjon). WOA rapporterer til Welcome Office Manager (Resepsjonssjef)
Hovedmål for stillingen:
- Daglig skape en uforglemmelig opplevelse for hotellets gjester!
- Stadig arbeide for økt lønnsomhet og økt servicegrad.
Følgende oppgaver er tillagt stillingen:
- WOA skal sørge for at gjestene blir ivaretatt på beste mulige vis gjennom ypperlig service, og et høyt kompetansenivå.
- WOA skal sammen med WOS daglig gå gjennom hotellets sjekklister.
- Resepsjonsarbeid som inn- og utsjekk, svare på telefoner, ta imot bookinger, forberede ankomstlister, fakturering, gjestehåndtering mm. er de daglige hovedoppgavene.
- WOA er ansvarlig for gjestenes serviceopplevelse og tilrettelegging før, under og også etter oppholdet.
- WOA skal sammen med WOS håndtere gjesteklager på beste mulige vis, og sørge for at gjesten alltid forlater oss med en positiv opplevelse.
- WOA er, sammen med WOS, ansvarlig for resepsjonene daglige cash-flow, oppgjør og evt. fakturering.
- WOA skal være kjent med, og aktivt bruke hotellets kvalitetssystemer, TripAdvisor og Loopon.
- WOA skal alltid være kjent med på hva som skjer i byen, på hotellet og hva som er resepsjonens spesifikke oppgaver i forbindelse med større arrangementer.
- WOA skal aktivt arbeide for økt revenue gjennom mersalg og oppsalg av hotellets produkter.
- WOA skal holde resepsjonsområdet og lobbyen i beste tilstand og i tråd med Clarions konsepter.
- WOA skal alltid holde seg oppdatert på gjeldende brann- og sikkerhetsrutiner.
- WOA ansvarer sammen med skiftleder daglig for sjekklisten (f.eks. No-show-rutiner, provisjon, fakturering etc.).
- WOA ser til at egen avdeling følger de til enhver tid gjeldende revenue-instruksjoner. MERSALG/UPSALE holder seg til priser som er gjeldende etc.
- Øvrige oppgaver som måtte tilkomme i samråd med Welcome office Manager & Hotel Manager
- Nordic Choice Club Card - oppfølgning av kunder.
Welcome Office Agent har den viktige rollen med å være hotellets ansikt utad, og sørge for en optimal opplevelse for gjesten. I tillegg skal man gjennom samarbeid og team-spirit sørge for et godt arbeidsmiljø og en fleksibel organisasjon. Som Welcome Office Agent er du med på å påvirke gjestens opplevelse både før, under og etter oppholdet, og gjestens ønsker skal alltid behandles etter beste evne. I tillegg deltar man på avdelingsmøter eller andre kurs/møter pålagt av WOM. Andre relevante oppgaver kan være Concierge-tjenester for hotellets gjester, behandling av Nordic Choice Club-kunder, eller andre oppgaver delegert av Welcome Office Shiftleaders/Welcome Office Manager/Hotel Manager.
Talent:
- Gjerne høyere utdanning eller minimum 1 års erfaring fra resepsjonsfaget
- Gode kommunikasjons egenskaper (Skandinavisk og engelsk språk)
- God økonomisk forståelse
- Energisk, sosial og som lett smitter energi, mot og begeistring over til andre
Apply URL:
Søk her
Customer contact:
Marianne Høybakk (marianne.hoybakk@choice.no
Adresse: 9291 TROMSØ