Som personlig assistent (PA) til administrerende direktør får du en sentral og viktig rolle i den daglige driften av Aleris Helse. Arbeidsoppgavene vil variere fra alminnelige sekretæroppgaver for administrerende direktør og hennes ledergruppe til andre kontoradministrative oppgaver, blant annet sikre at "stort og smått" fungerer i hverdagen for administrerende direktør. Dette inkluderer blant annet administrering av hennes møtekalender og organisere møter, samt reiseplanlegging.
Stillingen rapporterer til administrerende direktør.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Stillingen byr på mye personlig ansvar, stor grad av selvstendighet og krav til fleksibilitet. Det stilles ikke krav til formalkompetanse, men noe høyere utdanning og erfaring fra stilling som PA for adm.dir. i større selskap er en forutsetning.
Du må være utadvendt, initiativrik, strukturert og skarp i hodet - og utføre dine arbeidsoppgaver med integritet og stolthet. Stor arbeidskapasitet og utpreget serviceinnstilling er viktig for å lykkes i stillingen. Du må ha god skriftlig formuleringsevne og være flytende i engelsk, både muntlig og skriftlig. I tillegg må du ha god IT-kompetanse og evne til å sette deg inn i nye digitale løsninger.
Arbeidet for administrerende direktør og ledergruppen hos oss kjennetegnes av høyt tempo og klar tale, og vi stiller store krav til oss selv og hverandre.