Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Blaker Regnskapskontor AS startet opp i 1984, har i dag 9 ansatte og holder til på Blaker i Sørum Kommune. Våre kunder er små og mellomstore bedrifter. Våre tjenester er regnskapsføring, årsoppgjør, lønn, fakturering, skatt- og avgiftsspørsmål samt kontortjenester.
Vår daglig leder blir pensjonist og vi søker etter hans etterfølger.
Arbeidsoppgaver: - Daglig ledelse av kontoret, oppfølging og utvikling av ansatte, fakturering, regnskap for virksomheten. - Inngå oppdragsavtaler med nye klienter. - Oppfølging og kontroll av ikke-autoriserte medarbeidere. - Regnskap, rapportering, årsoppgjør og rådgivning for egne klienter.
Ønskede kvalifikasjoner: - Autorisert regnskapsfører. Gjerne med erfaring som regnskapsfører hos regnskapsbyrå.
Vi tilbyr: - Et hyggelig faglig og kollegialt miljø med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver. - Konkurransedyktige betingelser og mulighet for eierskap. - Faglige og personlige utviklingsmuligheter.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.