SamSpar er en del av SpareBank 1-alliansen og består av følgende selskaper/virksomheter;
SB1 Sørøst-Norge, SB1 Helgeland, SB1 Østfold Akershus, SB1 Ringerike Hadeland, SB1 Nordmøre, SB1 Hallingdal Valdres, SB1 Søre Sunnmøre, SB1 Modum, SB1 Gudbrandsdal, SB1 Lom og Skjåk og fellesselskapene SpareBank 1 SamSpar AS, Samarbeidende Sparebanker AS (eierskap til SB1 Gruppen) og Samarbeidende Sparebanker Utvikling DA (eierskap til SB1 Utvikling).
Med SamSpar menes i det følgende den virksomhet som finner sted i regi av SpareBank 1 SamSpar AS. Med SamSpar-alliansen menes den virksomhet som finner sted i samhandling mellom de 10 SamSparbankene og de tre fellesselskapene.
SamSpar er sentralt lokalisert i Oslo og driver sin virksomhet fra tidsriktige og moderne lokaler.
Sentralt i å skape gode kundeopplevelser for kundene av SpareBank 1 står bankenes CRM-løsninger. Det er en av de viktigste tiltakene for å realisere bankenes ambisjon om å levere på den relasjonelle banken og vil være et bidrag for å spille oss god i all kundekontakt og i å etablere et kanalsamspill på tvers av digitale- og betjente flater.
Vi søker en person som skal ha produkteier-ansvaret for at CRM-løsningene til SamSpar-bankene videreutvikles og forvaltes til å skape enda bedre opplevelser for kunden med utgangspunkt i å maksimere kraften og samspillet mellom betjent og digital kanal.
Du har god forretningsforståelse og trigges av å levere gode kundeopplevelser gjennom en løsning som gjør at rådgiverne kan bruke sin kunnskap til å gi kunden den beste rådgivning. Det er en fordel om du har erfaring fra CRM, kampanjestyring, digitale flater eller lignende.
Stillingen vil inngå i avdelingen Salg, marked og analyse, og vil være en viktig del av SamSpars felles CRM-miljø. Nærhet til utviklingsteam, leverandører og sentrale fagmiljøer i SpareBank 1 er sentralt.
Noe reisevirksomhet må påregnes.
Arbeidsoppgaver
. Funksjonelt ansvarlig for Microsoft Dynamics / CRM
. Etablere og ivareta strategi og målbilde for løsningen
. Koordinere og prioritere SamSparbankenes utviklingsbehov og representere
deres interesser inn mot utviklingsmiljøet i SpareBank 1-alliansen
. Ansvar for prioritering av oppgaver, knytte disse mot mål og følge opp
måloppnåelse
. Koordinere avhengigheter mot andre team og systemer, for eksempel
Adobe Campaign og digitalbanken
. Kommunisere ut mot bankene hva som kommer av leveranser
. Ansvarlig for å ivareta compliance- og finanstilsynoppfølging
Kvalifikasjoner og egenskaper
. Relevant høyere utdanning fra universitet eller høyskole
. Forretningsforståelse
. Erfaring fra CRM, kampanjestyring, digitale flater eller lignende
. Noe ledererfaring er fordelaktig
. Løsningsorientert, proaktiv og strategisk, analytisk og strukturert
. Elsker den digitale utviklingen som gjør livet enklere for kunden
og rådgiveren
. God muntlig og skriftlig formidlingsevne
. Ha interesse for å holde deg løpende oppdatert innenfor fagfeltet
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og annen dokumentasjon. Denne bakgrunnssjekken blir gjennomført av Semac og gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren, og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette.
Eventuelle spørsmål eller henvendelser kan rettes til:
Øyvind Kjos - telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon - Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Erling Salvigsen - telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon - Logg inn for å se kontaktinformasjon
Adresse: Oslo