Er DU vår nye Kundeveileder?
Seksjon Kundeservice, Telefon og Nettbank, Retail Norge, har salgs- og betjeningsansvar for kunder i DnB NOR og Postbanken innenfor bank og forsikring. Våre konkurransefortrinn er høy tilgjengelighet og kompetente medarbeidere.
Kommunikasjonen foregår på telefon, e-post og nå også chat.
Seksjon Kundeservice består av dyktige medarbeidere, og hverdagen er preget av stor faglig bredde og høyt tempo.
Arbeidstiden vil være innenfor 8-22 alle dager, og dette innebærer skift med god kompensasjon.
Kan du "Kunsten å møte kunden"?
Da håper vi å høre fra deg!
Arbeidsoppgaver:
- 1. linje service og problemløsning
- Veilede kundene til økt bruk av våre tjenester og selvbetjente løsninger
- Avdekke behov og henvise til riktige kanaler
Nødvendige kvalifikasjoner og egenskaper:
- Minimum ett års høyere utdannelse utover videregående skole
- Relevant erfaring fra konsernet og/eller kundebehandling innen et serviceyrke er en fordel
- Løsningsorientert og diplomatisk
- Er klar og tydelig i kommunikasjonen muntlig og skriftlig
- Positiv innstilling til høyt arbeidstempo og ulike endringer
Vi kan tilby:
- Godt og inspirerende arbeidsmiljø
- Utfordrende arbeidsoppgaver
- Forutsigbar skiftordning med god kompensasjon
- Gode utviklingsmuligheter
- Full opplæring i nettbank og kontaktsenterverktøy
Lønn etter avtale.