Omtale av arbeidsstaden
Midt-Telemark IKT er eit interkommunal samarbeid mellom Bø, Nome og Sauherad kommune, med Bø kommune som vertskommune. Midt-Telemark IKT held til i eigne lokalar i Bø sentrum og driftar data- og telefonisystema for dei 3
kommunane i Midt-Telemark, Nome, Bø og Sauherad.
Avdelinga har eit godt arbeidsmiljø i ein spennande verksemd.
Avdelinga har for tida 10tilsette, både kvinner og menn, og driftar om lag 2100 arbeidsstasjoner / tynnklientar, 1800 brukarar og 130 fagsystem.
Plattforma er bygd opp rundt VmWare, Microsoft serverar, Cisco og HP Svitcher og Checkpoint brannmur.
Kort om stillinga
Det er ledig 100% stilling som IKT konsulent. Stillinga er ledig frå 01.02.17. Næraste overordna leiar er Øyvind Erikstein.
Arbeidsoppgåver
- koordinere og prioritere aktivitetar innan fagområdet nettverk og sikkerheit
- vidareutvikle dagens design og arkitektur av nettet
- drifte og forvalte sentrale nettverkstenester og sikkerheitsløysingar
- sikre gode løysingar for drift av lokalnett på alle tenestestader
- drifte interne brannmurtenester og følgje opp interne/eksterne sikkerheitstiltak
- følgje opp eksterne leverandørar driftsmessig og merkantilt
- utarbeide beslutningsunderlag og risikoanalysar innanfor eiget fagområde
- drifte virtuelle miljø
- bidra til kontinuerlig forbetring av IKT-sikkerheiten i Midt-Telemark IKT
Krav til utdanning og ønskja kvalifikasjonar
- relevant utdanning på høgskulenivå, ev. sertifiseringar, dokumentera relevant praksis kan kompensere for utdanningskrav
- god kunnskap og erfaring med drift av store komplekse nettverk
- kjennskap til ITIL
- god munnleg og skriftlig førestellingsevne på norsk
- erfaring med leverandøroppfølging og forvaltning av driftsavtalar
- kompetanse og erfaring med det virtuelle miljøet er ønskeleg- kjennskap til overvåking av nettverks- og sikkerheitsløysingar
- kompetanse og erfaring med drift av MS server, brannmurar og andre sikkerheitsløysingar
- må ha førerkort klasse B og disponere bil
- evne til å tilegne seg ny kunnskap og jobbe sjølvstendig
Personlege eigenskapar
- Sjølvstendig og ansvarsfull
- Ansvarsbevisst og påliteleg
- Evne til å arbeide i team
- Serviceinnstilt, fleksibel og løysningsorientert
- Gode kommunikasjons- og formidlingsevne
- God innsatsvilje
- Personlig eignaheit vil bli vektlagt
Offentleggjering
Iflg. Offentlighetslova § 25 pliktar arbeidsgjevar å gjere søkjar oppmerksam på at opplysningar om søkjarane kan bli offentleggjort sjølv om søkjaren har bedt om å bli unntatt offentlegheita. Bø kommune vil varsle søkjara som har bedt om unnatakelse frå offentlegheit hvis dette ønskjet ikkje kan imøtekomast.
Anna
Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju. Kopi av vitnemål og attestar leverast i forbindelse med intervjuet
Særskilte krav
E-læringskurset for ny tilsette skal gjennomførast før oppstart i stilling.
Vi tilbyr
Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande lov og avtaleverk.
Søknad sendast
Søknad må sendast elektronisk viahttp://www.bo.kommune.no/sjolvbetening/ledige-stillingar/Vi anbefalar å skrive søknadsteksten i eit teksbehandlingssystem før du startar søkjeprosessen. Da kan du kopiere/lime inn teksten i søknaden. Når du startar å registrere søknaden, må du gjere den ferdig. Det er ikkje mogleg å mellomlagre søknaden. Hvis du har huka av for at du vil ha dokumenter og anna kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få ein epost med kvittering om at søknaden er mottatt.
Kontaktperson
Øyvind Erikstein, Leiar, mobil: 951 77 692
Adresse: Postboks 83 3833 BØ I TELEMARK