Vårt forretningsområde for elektronisk sikkerhet og produkter innenfor retail, søker nå etter Key Account Manager. I rollen som KAM må du ha interesse for og evne til å jobbe med relasjonsbygging både mot eksisterende og nye kunder, samt ha en stor interesse for retail, sikkerhet og buzzword som omni-kanal, RFID, SaaS, IOT mm.
Vi ser en endring i kundenes behov, og du vil være med å drive utviklingen videre mot våre fremtidsrettede løsninger, hvor bl.a. IOT & RFID er en viktig nøkkel. En forutsetning for å lykkes er at du har forståelse for retail, teknisk forståelse, gode IT kunnskaper og en interesse for å lære.
Ditt ansvar vil være å gjennomføre aktiviteter, prosjektere og lage løsninger for å dekke kundenes behov.
I Securitas avdeling Retail leverer vi løsninger for varesikring, varetelling, lagerstyring, innbruddsalarm, løsninger for videostrømming, bildeanalyse, kundetelling, alarmovervåking med mere.
Vi ser etter en som evner å se fremover og motiveres av å ta frem nye produkter og tjenester i samarbeid med både interne og eksterne partnere. Du må ha god teknologiforståelse, men samtidig er kommersiell teft og interesse helt avgjørende for å lykkes i denne rollen.
Dine ambisjoner må sammenfalle med selskapets målsetning om fortsatt å være markedsleder og best i bransjen. Du må kunne identifisere deg med selskapets verdier og alltid ha et tydelig kundeperspektiv.
Securitas er i dag verdens største sikkerhetsselskap med en omfattende kundeportefølje innenfor både privat og offentlig sektor. Du må trives med å jobbe i en stor, internasjonal virksomhet hvor både nasjonalt og grenseoverskridende samarbeid er nødvendig for å sikre at kundenes behov ivaretas.
Arbeidsoppgaver er blant annet:
- Være kundens hovedkontakt innen tekniske sikkerhetsløsninger
- Forstå markedet og kundens behov og tilby relevante tjenester og løsninger
- Skape gode relasjoner og sikre økt omsetning innen egen kundeporteføle
- Utvide egen kundeportefølje med nye kunder
- Legge til rette for effektiv drift og prosjektgjennomføringer
- Holde seg oppdatert på trender og utvikling innen sikkerhetsbransjen
Stillingen har kontoradresse Bøkkerveien 5 i Oslo, og rapporterer til Salgsleder Retail
Hvem vi ser etter:
- Du skaper relasjoner og har gode samarbeidsegenskaper
- Du har svært god kommunikasjons- og formidlingsevne
- Du kjennetegnes som resultat og løsningsorientert
- Du er strukturert og effektiv
- Du jobber godt både selvstendig og i team
Kvalifikasjoner:
- 3 års høyere relevant utdanning, lang erfaring kan kompensere for krav om utdanning
- Over 3 års erfaring med salg og evt. drift, gjerne teknisk bakgrunn
- God teknisk forståelse
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Tilfredsstillende vandel (jf. Vaktvirksomhetsloven §8)
Vi tilbyr:
- En innflytelsesrik, spennende, sosial og svært utfordrende jobb i et dedikert salgsmiljø
- Lønn etter avtale
- Mulighet til å jobbe med de mest spennende kundene innenfor sikkerhet
Vennligst benytt søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen. Vi gjør oppmerksom på at mye av kommunikasjonene med våre jobbsøkere vil skje via e-post.
Adresse: Oslo