Bli kjent med Fremtind Service AS
Fremtind Service, er Norges største AutoPASS-utsteder med over 750 000 AutoPASS-kunder og er et datterselskap av Fremtind Forsikring AS.
Disse kundene kontakter oss igjennom telefon, mail og chat. I alle disse henvendelsene er det viktig at vi leverer god kundeservice. Det gjør vi i dag gjennom våre dyktige medarbeidere.
Vår visjon er å være “ditt naturlige valg underveis”, og alle våre medarbeidere jobber etter verdiene modig, observant, vennlig og etterrettelig.
Om rollen
Hele 9 av 10 av våre kunder som tar kontakt, er fornøyde. Dette er noe vi jobber hver dag med å etterleve. Vi ser etter deg som gir god kundeopplevelse, er god på behovsavklaring og er like god til å samarbeide med de andre i avdelingen som å ta gode egne beslutninger. Du vil for det meste ta imot kundehenvendelser på telefon, men også e-post og chat.
Sentrale arbeidsoppgaver
- Besvare henvendelser i våre kundekanaler, hovedsakelig per telefon
- Løse saker for kunden raskt, enkelt, trygt og personlig
- Veilede kunder til selvbetjente løsninger
- Sikre måloppnåelse for deg og avdelingen
Er dette deg?
- Du er fleksibel og løsningsorientert og ønsker å gjøre kundens henvendelse enklere gjennom rask og effektiv betjening
- Du balanserer kvalitet og effektivitet til det beste for kunden og Fremtind Service
- Du er en proaktiv og profesjonell rådgiver og ambassadør som viser sterk interesse og produktkunnskap til Fremtind Service nåværende og nye tjenester
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter og klarer å veilede kunder i bruk av våre digitale tjenester både på norsk og engelsk.
- Du motiveres av høy aktivitet og tydelige mål
Krav til kompetanse og erfaring
- Erfaring fra kundeservice er et krav
- Erfaring fra salg er ønskelig
- God muntlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk
- Strukturert, effektiv og serviceinnstilt
- Teknisk forståelse og lærer nye digitale løsninger raskt.
Åpningstiden i kundesenteret er fra 08:00 til 18:00. Hos oss blir du en del av et godt og engasjerende arbeidsmiljø.
Adresse: Oslo