<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Kunderådgiver, Fremtind Service Fremtind Service

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Bli kjent med Fremtind Service AS

Fremtind Service, er Norges største AutoPASS-utsteder med over 750 000 AutoPASS-kunder og er et datterselskap av Fremtind Forsikring AS.

Disse kundene kontakter oss igjennom telefon, mail og chat. I alle disse henvendelsene er det viktig at vi leverer god kundeservice. Det gjør vi i dag gjennom våre dyktige medarbeidere.

Vår visjon er å være “ditt naturlige valg underveis”, og alle våre medarbeidere jobber etter verdiene modig, observant, vennlig og etterrettelig.

Om rollen

Hele 9 av 10 av våre kunder som tar kontakt, er fornøyde. Dette er noe vi jobber hver dag med å etterleve. Vi ser etter deg som gir god kundeopplevelse, er god på behovsavklaring og er like god til å samarbeide med de andre i avdelingen som å ta gode egne beslutninger. Du vil for det meste ta imot kundehenvendelser på telefon, men også e-post og chat.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser i våre kundekanaler, hovedsakelig per telefon
  • Løse saker for kunden raskt, enkelt, trygt og personlig
  • Veilede kunder til selvbetjente løsninger
  • Sikre måloppnåelse for deg og avdelingen

Er dette deg?

  • Du er fleksibel og løsningsorientert og ønsker å gjøre kundens henvendelse enklere gjennom rask og effektiv betjening
  • Du balanserer kvalitet og effektivitet til det beste for kunden og Fremtind Service
  • Du er en proaktiv og profesjonell rådgiver og ambassadør som viser sterk interesse og produktkunnskap til Fremtind Service nåværende og nye tjenester
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter og klarer å veilede kunder i bruk av våre digitale tjenester både på norsk og engelsk.
  • Du motiveres av høy aktivitet og tydelige mål

Krav til kompetanse og erfaring

  • Erfaring fra kundeservice er et krav
  • Erfaring fra salg er ønskelig
  • God muntlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk
  • Strukturert, effektiv og serviceinnstilt
  • Teknisk forståelse og lærer nye digitale løsninger raskt.

Åpningstiden i kundesenteret er fra 08:00 til 18:00. Hos oss blir du en del av et godt og engasjerende arbeidsmiljø.




Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Fremtind Service er Norges største AutoPASS-utsteder med 750 000 AutoPASS-kunder og er et datterselskap av Fremtind Forsikring AS.
I tråd med bompengereform skal ikke lenger AutoPASS-utstedere eies av et bompengeselskap. Fjellinjen Utsteder ble derfor solgt fra Fjellinjen AS til Fremtind Forsikring AS og byttet navn til Fremtind Service 1. desember 2020.
Bompenger er for mange en del av hverdagsøkonomien og vi i Fremtind Service ønsker å gjøre hverdagsøkonomien enklere for både private og bilister i hele Norge. Vi fakturerer 350 millioner bompasseringer i året, og tilbyr selvbetjente løsninger og rask og hjelpsom kundeservice til våre kunder.
Vår visjon er å være “ditt naturlige valg underveis”, og alle våre medarbeidere jobber etter verdiene modig, observant, vennlig og etterrettelig.

Fremtind Service er sertifisert etter ISO 9001:2015

Les mer om Fremtind Service

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Student og deltidsarbeidene
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%

Se flere annonser

Vil du bidra med din kompetanse til vårt automasjonsmiljø?
25.05.2025 Tromsø
Er du klar for å bidra til å skape smarte, tekniske løsninger for fremtidens bygg? #TeamGK
25.05.2025 Skien
Vil du også bli en del av Norges største byggautomasjonmiljø?
Fortløpende Flere steder
Om oss I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan
11.05.2025 Trondheim
Om oss I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan
21.05.2025 Oslo
I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet
25.06.2025 Oslo
Nå har du mulighet til å forme fremtiden. I Bane NOR handler det om bærekraft, knutepunkt, og om å drive
27.05.2025 Flere steder
Jernbanen er på spor mot en ny fremtid. Fra å være mekanisk og manuell, er den i ferd med å
20.05.2025 Oslo
Vis alle 30.978 ledige stillinger

Fakta om Fremtind Service