Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
VI LETER ETTER EN PROSJEKTLEDER SOM KAN LØFTE
Du trenger ikke være så sterk, men du må være typen som kan bære våre kunder på gullstol. Hvis du i tillegg kan håndtere administrative oppgaver knyttet til arrangement på en profesjonell måte er du kanskje rett person til å gi oss et løft. Hvis du er en kløpper på research, budsjettering, artistbooking, planlegging, koordinering, gjennomføring og oppfølging av kunder har du også en fair sjanse for å bli Z. Du har stor arbeidslyst, og kan vise til gode resultater fra bransjer som event, reklame, reiseliv eller hotell. Kreativiteten blomstrer, du er nøyaktig og presterer under press. God tallforståelse er en forutsetning og kjennskap til norsk næringsliv og underholdningsbransje er en fordel. Du må gjerne ha høyere utdannelse, men relevant erfaring kan veie opp for dette.
Vi tilbyr et fantastisk arbeidsmiljø, lønn etter avtale, gode forsikringsordninger, mobilavtale og bonusordning. Våre kunder er stort sett lokalisert i Oslo-området, og en del reisevirksomhet må påregnes. Stillingen er knyttet til prosjektavdelingen i Kristiansand.
Fristes du av jobb i et av landets beste byråer, i en spennende bransje hvor medarbeiderne blir Z og hvor verdiskapningen skjer i form av opplevelser? Vi venter i spenning på deg!
Z Event ble etablert i 2007. Hovedvirksomhet er kick off, konferanser og kundearrangementer for kjente aktører i norsk næringsliv. Staben teller i dag 12 ansatte med en omsetning på 40 millioner. Hovedkontoret ligger i Oslo med prosjekt- og administrasjonsavdeling i Kristiansand
Les mer om
Z Event
Relaterte studier og skoler for denne stillingen
Se også alle studier innen:
Søknadsinformasjon
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter
Lagre stillingen
Du kan lagre denne stillingen i en personlig liste.