OM STILLINGEN
Vårt mål er å være til stede og tilgjengelig hvor enn våre kunder har behov for oss. Derfor har vi i 2019 opprettet en ny avdeling som skal betjene Nordland, Lofoten og Vesterålen med base i Narvik. Til denne avdelingen søker vi nå etter en avdelingsleder. Denne personen vil ha ansvar for den daglige driften, enkle administrative oppgaver og samtidig arbeide som operatør på en av våre supersugere i regionen.
Avdelingslederen vil rapportere til driftslederen vår på hovedkontoret i Tromsø, og ha ansvar for å lede og koordinere operatørene i avdelingen. En av hovedoppgavene med stillingen er å utvikle avdelingen og opprettholde bærekraftig drift. Denne avdelingen er nylig opprettet og du vil i stor grad være medvirkende til å forme din egen arbeidsplass. Du vil være firmaets ansikt utad i regionen og er ansvarlig for å utvikle markedet og skape gode kunderelasjoner.
En av våre styrker er å kunne bruke våre kapasiteter til å løse problemer for våre kunder der andre metoder må gi opp. Det er derfor svært viktig at du er løsningsorientert og alltid ser etter måter å utvikle våre tjenester på. Fagfeltet vi jobber i faller ofte utenom de tradisjonelle bransjene. Derfor har vi et stort fokus på å utvikle våre ansatte så all nødvendig opplæring vil bli gitt av oss.
Vår bedrift er i høy grad mobil. Vi leverer tjenestene våre over hele Nord-Norge og den som ansettes må derfor regne med å reise i perioder dit oppdragene er. Vi har også døgnvakt slik at vi kan ta oppdrag utenfor ordinær arbeidstid. Ordinær arbeidstid er 07.00 -- 16.00 på hverdager med fri annen hver fredag.
ARBEIDSOPPGAVER
o Operatør på supersuger
o Prosjektledelse
o Oppfølging og utvikling av HMS og KS
o Koordinering og drift av avdelingen
o Kundekontakt og befaringer
o Oppfølging av oppdrag
o Reising i perioder
o Teknisk ansvar for materiell og utstyr
HVEM SER VI ETTER
o En problemløser
o En som har drivkraft til å få gjennomført oppdrag på en god måte
o En som er strukturert i hverdagen, og har fokus på at alt skal være på plass og operasjonelt til enhver tid.
KRAV / FORDELER
o Sertifikat klasse B
o Sertifikat klasse C/CE er en klar fordel
o Behersker norsk muntlig og skriftlig
o God fysisk helse
o Erfaring fra mellomleder-nivå er en fordel
o Erfaring fra bygg og anleggsbransjen og/eller rørleggerfaget er en fordel, men ikke et krav.
o Personlige egenskaper, evne til å lede og motivasjon vil bli vektlagt
VI TILBYR
o Utviklingsmuligheter faglig
o Gode pensjon- og forsikringsordninger
o Muligheten til å utvikle din egen arbeidsplass
o Ansvar over egen hverdag
o Gode lønnsbetingelser for riktig kandidat
Høres dette interessant ut vil vi oppfordre deg til å sende oss en søknad med CV og attester til Logg inn for å se kontaktinformasjon. Har du spørsmål kan du gjerne ringe vår administrative leder, Kenneth Kristiansen, på Logg inn for å se kontaktinformasjon mellom 07.00 -- 16.00 på hverdager. Vi vil oppfordre deg til å se vår hjemmesideeller finne oss på Facebook eller Youtube for mer informasjon.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon