I Tryg får du muligheten til å jobbe med spennende oppdrag i et utviklende og godt arbeidsmiljø, hvor vi har satt faglig og personlig utvikling i system. Tryg har konkurransedyktige betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger i tillegg til ansattrabatt på skadeforsikring. Det er mulighet for regnskapsmessig medarbeiderbonus når Tryg klarer seg godt. Vi har eget bedriftsidrettslag, bedriftshytter (innenlands og utenlands) og ulike sosiale arrangementer.
Som product owner i Digital Kundeopplevelse og Selvbetjening vil du lage produktplanen og bidra til den strategiske visjonen for nettsider og selvbetjeningsløsninger for privatkundene i Tryg. Du har god forståelse for digitale kundereiser og selvbetjening og ser hva som gir verdi både for kunde og Tryg. Du vil samarbeide tett med utviklingsteamene og viktige interessenter for å sikre at forretningsverdi og tilbakemelding fra bruker blir oversatt til ny utvikling eller tilpasning av eksisterende løsninger. Arbeidet kan variere fra løpende vedlikehold og forvaltning til større utviklingsprosjekter og ny funksjonalitet.
Du vil bli en del av en engasjert og faglig dyktig avdeling med digitale innholdsutviklere, IT-utviklere, testere, UXer, webanalytiker, designere og AI-team som jobber agilt med fokus på å levere de beste digitale brukeropplevelsene for kundene.
Arbeidsoppgaver
- Utvikle produktplan på bakgrunn av strategi og mål for selvbetjening i Tryg og kommunisere dette viktige interessenter og utviklingsteam
- Samarbeid med utviklingsteam og interessenter for å sikre riktig prioritet og leveranser som samsvarer med strategi og krav
- Eier og vedlikeholder produktplan og prioriter fra dag til dag
- Utnytte markeds- og bransjekunnskap for å oversette brukerbehov til brukerhistorier og akseptansekriterier for deres behov
- Definere, implementere og følge opp målinger og resultater når løsningene kommer i produksjon
Hvem ser vi etter?
Du har 1-2 års erfaring i en lignende digital forretningsutviklingsrolle og utdannelse på høyskolenivå. Erfaring med webutvikling og selvbetjeningsløsninger er også ønskelig.
Du har mot og løsningsfokus, i tillegg til at du er ydmyk og kan tilpasse deg endringer. Du er en visjonær medarbeider som har gode samarbeidsevner og som kan selge inn et budskap for ulike mottakere og du kan lede et utviklingsteam for å oppnå mål og inspirere teamet til kontinuerlig forbedring.
Du har gode kommunikasjonsevner og kan formulere bestillinger og krav på tvers av faggrupper og forretningsområder. Samtidig som du kan å samle, analysere og forstå kunde- og forretningsbehov, har du evne til å tydelig forklare sammenhenger mellom større forretningsmessige mål og mindre oppgaver i teamet.
Vi søker deg med kompetanse innenfor følgende områder:
- Agil utvikling og metodeverk
- Utvikling av produktplan
- Prioritering, planlegging og styring av oppgaveoversikt
- Marked og trendanalyser
- Brukerinnsikt
- Design Thinking
Nysgjerrig?
Har du lyst å vite mer om stillingen er du velkommen til å kontakte leder Digital Kundeopplevelse og Selvbetjening, Cathrine Arnesen tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon
Søknadsfrist er 09.08.2020
Adresse: Folke Bernadottesvei 50,5142 Fyllingsdalen