I 2019 etablerte vi en egen avdeling for internkommunikasjon i Statnett, tett knyttet til strategi, HR og læring/utvikling. Vi er i dag fire ansatte og én avdelingsleder. Vi jobber som ett lag og med felles leveranser.
I 2020 kom koronapandemien, og internkommunikasjon fikk en helt sentral rolle i å levere tydelig og forståelig kommunikasjon med ansatte. Vår organisatoriske tilhørighet og din strategiske tilnærming til endringskommunikasjon blir viktig når vi nå skal ta disse erfaringene med oss inn i "den nye normalen".
Vi handler raskt og vi prioriterer de mest aktuelle behovene fra ansatte og samfunnet rundt oss, og knytter leveransene tett til Statnetts strategiske mål. Hos oss får du jobbe tett på konsernledelsen og ansvarlige for de store forbedrings- og digitaliseringsprosjektene i Statnett. Det gir deg en bred forståelse for effektiviserings- og forbedringsarbeid i store organisasjoner, samtidig som du er med på å prege utviklingen i et selskap som står midt i den grønne omstillingen av Norge og Europa.
Vi er uformelle og trives med å diskutere oss frem til løsninger. Du får et selvstendig ansvar og vi lover tillit og støtte i fellesskapet vårt.