Job ID: 1854
Job Country: Norway
Job City: Kristianand
Trigges du av å levere suverene kundeopplevelser og sikre et sterkt eierskap til kundebetjening? Drives du av å motivere og inspirere medarbeidere?
Vi søker nå etter Manager Customer Service til vårt Kundeservice i Kristiansand. Vår avdeling i Kristiansand består av 60 medarbeidere fordelt på 3 team. Personen får ansvar for et område i stor utvikling og må trives med hands-on ledelse, evne å engasjere og motivere medarbeidere med på kundereisen gjennom et godt operativt og strategisk lederskap. Vår høyeste prioritet er å sikre tilgjengelighet for kundene våre, og skape suverene kundeopplevelser i enhver kontakt vi har med kundene. Vi søker hele tiden etter å utvikle og optimalisere oss.
Verden endrer seg raskt, og kundene forventer noe annet i morgen enn de gjorde i går, og i Nordea jobber vi kontinuerlig for å være det foretrukne valget for kundene. Vi ønsker å tilby kundene våre morgendagens finansielle løsninger og suverene kundeopplevelser i de kanalene kundene prefererer å møte oss. Derfor har vi fokus på å skape et agilt arbeidsmiljø der vi tester, utvikler og vokser sammen, for å finne de beste løsningene for kundene.
Som Manager Customer Service vil du være en del av en fremoverlent ledergruppe i Digital Assisted Advisory med personalansvar. Du vil spille en viktig rolle i å sette den strategiske retningen for Digital Assisted Advisory og sammen med organisasjon utføre og levere på strategi og ambisjoner. Det forventes at du samarbeider tett og godt med andre i ledergruppen, men også nøkkelpersoner i andre deler av Personal Banking.
Om denne muligheten
Hva blir du ansvarlig for?
- Sterk bidragsyter for å løfte kundetilfredsheten i Personal Banking Norge
- Optimalisere kundebehandling
- Mobilisere, sikre forankring og eierskap slik at vi til enhver tid er tilgjengelig for kundene våre
- Bidra aktivt i daglig drift
- Kompetanseutvikling
- Leder for et team og 2 ledere, totalt 62 medarbeidere
Arbeidsstedet er Kristianand.
Hvem er du?
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Disse verdiene hjelper oss med å yte vårt aller beste -- og som vi forventer at du også står for.
For å lykkes i denne rollen tror vi at du må være
- Engasjert og evner å få folk med deg
- Sterk pådriver for endring og kontinuerlig forbedring med kunden i fokus
- Evne å kunne agere og mobilisere raskt
- Evne å være detaljorientert, men samtidig løfte blikket og se det overordnede perspektivet
- Motiveres av å finne løsninger og har god gjennomføringskraft
Dine kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning, Bachelorgrad eller tilsvarende, kan kompenseres med relevant erfaring
- Ledererfaring og gjerne erfaring fra operativt lederskap
- God formidlingsevne, norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- God i Powerpoint, Word, Excel
Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!
Vi er opptatt av å ha de dyktigste og mest fornøyde medarbeiderne, og kan tilby et pulserende og ambisjonsrikt arbeidsmiljø med store muligheter for personlig og faglig utvikling i tillegg til å ha det gøy på jobben.
Vi holder til i flotte lokaler i Rådhusgata 10, midt i sentrum av Kristiansand.
Neste steg
Send inn søknaden din senest 08/08/2021. Men ikke nøl om kjenner at dette er deg! Vi leser søknader gjennom sommeren, så ingen grunn til å vente. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Head of Digital Assisted Advisory Marianne Olsson Flogstad. tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon; mail Logg inn for å se kontaktinformasjon eller People Business Partner Anders Høstbjør tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon; mail Logg inn for å se kontaktinformasjon
I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv!
Nordea General Profile Description
Adresse: Kristiansand S