Vi søker supporter som kan bidra med konkurransekraft
- Og har ledig stilling som Account Support Manager (ASM)
Stillingen:
Som Account Support Manager (ASM) hos oss vil du jobbe med leveranse av HP's totale tjenestespekter til større kunder i skjæringspunktet mellom forretning og IT. Du skal jobbe selvstendig mot våre nøkkelkunder og samtidig utnytte våre globale prosesser og organisasjon.
Den norske supportorganisasjonen i Hewlett-Packard er en viktig medspiller i et stort globalt team. Vi leverer markedsledende supportløsninger hvor leveransen skreddersys etter kundens behov. Sammen gjør vi en meget viktig jobb for å sikre høy kundetilfredshet.
Relasjonsbygging og kundeoppfølging vil derfor være en viktig del av ansvarsområdet, der du som rådgiver vil bidra til at IT teknologien utnyttes optimalt og sikrer kundens og HP sin konkurransekraft.
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver
Rollens oppgaver innebærer å:
- Relasjonsbygging og kundeoppfølging for å sikre fornøyde kunder
- Sikre leveranse og bidra til salg av tjenester mot våre viktigste kunder
- Lede og styre lokale og internasjonale ressurser
- Utstrakt samarbeid med konsulent-, rådgivings- og produktsalgsavdelingene