Vår kunde, Eidsiva Bredbånd as, er en seriøs og veletablert leverandør innen bredbånd-, telefoni- og TV-løsninger. Selskapet er lokalisert på Lillehammer og er en av distriktets ledende aktør i sitt felt. Deres kundesenter opplever travle tider som medfører ordreoppgang og økt arbeidsmengde. Til deres dyktige og serviceminded team søker vi etter energisk, kompetent og sprudlende kundebehandler for innkommende kundesamtaler innen kundepleie.
Arbeidssted: Lillehammer
Arbeidstid: Dagtid kl. 08:00 til 16:00, samt kveldstid fra kl. 12:00 til 20:00 og hver 4. lørdag fra kl. 10:00 til 14:00.
Stillingen er et 100% engasjement, ut året i første omgang og med mulighet for forlengelse.
Du vil bidra på følgende arbeidsoppgaver:
Gjennom operativ kundekontakt ivareta selskapets fokus på kvalitet, service og bidra til fornøyde kundeforhold på privatmarkedet. Du vil få ansvar for å besvare henvendelser fra tastevalg som representerer saker relatert til salg og kundepleie fra eksisterende og nye kunder. Saksbehandling av abonnementsendringer, håndtering av oppsigelser og tyngre saksbehandling i form av skriftlige saker vil også være en sentral oppgave. Gjennom blant annet winback-aktivitet vil det være fokus på utvidet kundepleie for å ivareta og beholde eksisterende kundeforhold.
Via et langvarig samarbeidsforhold kjenner vi bedriften og vet at de tilbyr:
Et sprudlende arbeidsmiljø med godt samhold og stor takhøyde. Deres dyktige og energiske team på kundesenteret vil ha en aktiv rolle i opplæringen og sørge for å bidra med støtte og kontinuerlig utveksling av kompetanse. Som kundebehandler vil du få en viktig rolle i en kundefokusert organisasjon. Stillingen vil starte som et vikariat gjennom Christiania Personell Hamar as og med mulighet for langsiktig engasjement hos oppdragsgiver.
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Du brenner for å yte god service og har en kundevennlig, troverdig og salgsfremmende fremtoning
- Har gode kommunikasjonsevner, er uredd og trigges av å gjøre ditt ytterste for å imøtekomme og løse kundens utfordring på en tilfredsstillende måte
- Er fortrolig med PC og telefon som arbeidsverktøy
- Du er pålitelig, ærekjær og en multitasker
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Relevant arbeidserfaring vektlegges
- Er tilgjengelig for snarlig tiltredelse
Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt og fortløpende, uavhengig av søknadsfrist.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Hanne Kristensen, tlf. 918 81 313
Søknad med CV sendes:hanne@christianiapersonell.no
Epost: hanne@christianiapersonell.no
Adresse: Parkgata 31 2317 HAMAR