<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

BPA konsulent (ref.nr: 7832) Asker kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Brukertorget er en virksomhet innen tjenesteområdet helse og omsorg. Virksomheten består av tre avdelinger: Administrasjon- og Brukerstyrt personlig assistanse (BPA), Bolig, Økonomi og Koordinering (BØK), samtTjenestildelingen. Brukertorget er ansvarlig for å sikre gode rutiner og vurderinger av tildeling av helse- og omsorgstjenester, Husbankens virkemidler og kommunale boliger. I tillegg har Brukertorget blant annet ansar for oppfølging av Asker kommunes BPA-ordninger, Koordinerende enhet, økonomisk forvaltning og gjeldsrådgivning.

Stillingen som lyses ut er som konsulent ved avdeling for Administrajon og Brukerstyrt personlig assistanse. Som konsulent vil du følge opp og utvikle kommunenes BPA-ordninger bestående av både arbeidsledere (brukere) og assistenter, følge opp eksterne tjenesteleverandører samt bistå mellomleder og virksomhetsleder med diverse administrative/merkantile funksjoner.

For tiden har Asker kommune 12 BPA-ordninger hvor kommunen er tjenesteleverandør og 41 ordninger hvor arbeidsleder har valgt en av seks firmaer som leverandør. Du vil inneha rollen som arbeidsgiverrepresentant for de ca. 60 BPA assistentene som per dags dato er ansatt i kommunen.

Du må bruke din faglige kompetanse til å finne så gunstige løsninger som mulig til det beste for de involverte parter. Du må kunne samarbeide tett med kommunens innbyggere, kollegaer i egen virksomhet og øvrige samarbeidspartnere i og utenfor kommunen.

Krav og ønsker til deg

Vi søker etter en løsningsorientert og dyktig fagperson med bachelor inne helsefag. Bred erfaring inne fagfeltet kan kompensere for kravet om utdanning. Du må ha god kunnskap om BPA som tjeneste og i tillegg ha grundig kjenneskap til personalarbeid fundert i gjeldende lov og rett. Det stilles store krav til en løsningsorientert holdning og fleksibilitet hos den som ansettes.

Det stilles krav til at:
- Du har erfaring fra drift av brukerstyrt personlig assistanse
- Du har god kjennskap til relevant lovverk
- Du har erfaring fra personalledelse og personalhåndtering
- Du har erfaring med veiledning
- Du har erfaring med kontraktsoppfølging og revisjonsarbeid
- Du er grundig, strukturert og tydelig i det du gjør
- Du har utpreget gode sosiale ferdigheter og kommuniksjonsevner
- Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Du har stor arbeidskapasitet og liker en hektisk hverdag
- Du har førerkort
- Personlig egnethet vil bli vektlagt i særlig grad

Erfaring som arbeid som assistent, og/eller utfører på det private marked vil vektlegges.

I tillegg er det en fordel med kjennskap til Asker kommunes interne rutiner, samt noen av de IKT-systemene som Asker kommune bruker; Gerica, HRM, ESA, Agresso og GAT.

Vi tilbyr

- arbeid i en virksomhet som er i utvikling
- en arbeidssituasjon hvor ingen dager er like
- spennende, meningsfylte og varierte arbeidsoppgaver
- tett samarbeid med andre virksomheter i kommunen
- aktive og engasjerte medarbeidere
- ledere som er opptatt av myndiggjorte ansatte
- høyt arbeidstempo
- et inkluderende og positivt arbeidsmiljø hvor hver arbeidstaker har store faglige utfordringer

Lønn i henhold til lov og avtaleverk.

For å gjenspeile mangfoldet i befolkningen i Asker kommune oppforder vi personer med minoretetsbakgrunn til å søke.

Tildredelse: etter avtale

For nærmere informsjon ta kontakt med Olivia Barton på telefon 98 63 46 23

Send søknad.

Kontakter

Olivia Barton, Mellomleder
Mobil : 98634623





Adresse: 1383 ASKER


Om arbeidsgiveren
Asker kommune er en av landets største kommuner. Kommunen har ca. 60 000 innbyggere, og ca. 4 000 ansatte. Vår visjon: Asker - mulighetenes kommune, skal sammen med verdiene åpenhet, troverdighet og gjensidig respekt, ligge til grunn for kommunens ledelse, administrasjon og drift. Asker kommune er ISO-sertifisert innen standardene kvalitet, ytre miljø og informasjonssikkerhet. Det er vedtatt at Asker kommune skal slå seg sammen med Røyken og Hurum kommune, fra 2020 blir de tre kommunene til én kommune. Les mer om Asker kommune

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 14
    2025
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
1 ledig stilling

Se flere annonser

Vi søker Produksjonsleder til vårt nye høyteknologiske anlegg på Digernes Næringspark!
11.05.2025 Ålesund
Vi søker Teknisk leder til vårt nye høyteknologiske anlegg på Digernes Næringspark!
11.05.2025 Ålesund
Vil du være den som legger til rette for at ungdom får en positiv opplevelse med sitt første møte med
11.05.2025 Oslo
Er du vår nye prosjektleiar i Førde/Sunnfjord? Vi ser etter deg som vert trigga av utfordringar, likar samarbeid og involvering
02.06.2025 Sunnfjord
Om oss Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring
29.05.2025 Oslo
I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet
25.05.2025 Oslo
Vi ser etter deg som vil være med på det grønne skiftet! I Bane NOR har vi ett felles mål
25.05.2025 Hamar
Vi ser etter deg som vil være med på det grønne skifte! I Bane NOR har vi ett felles mål
25.05.2025 Trondheim
Vis alle 36.627 ledige stillinger

Fakta om Asker kommune