Virksomhetsområde Plan og styring har som hovedoppgave å planlegge, bemanne og styre Sykehuspartners leveranser fra de kommer inn til de er levert, samt bemanne Helse Sør-Øst sine regionale prosjekter for utvikling av IKT. I tillegg er virksomhetsområdet ansvarlig for kontrakt- og leverandørstyring samt verktøy og prosess.
Seksjon Ressursplanlegging har ansvar for å bemanne prosjekter og leveranser gjennom avtaler med Sykehuspartner linjeorganisasjon og konsulenter på rammeavtaler. Seksjonen har nå fått utvidet ansvarsområde, og skal bygge opp og implementere rutiner for å sikre kompetanse fra øvrige helseforetak i regionen og fra systemleverandører. I den forbindelse søker vi 1-2 medarbeidere for oppbygging, etablering og forvaltning av ny tjeneste. Du vil arbeide i tett dialog med prosjekt- og programledere, ledere og ansatte på helseforetakene og leverandører. Du vil være en del av et team med dyktige og engasjerte medarbeidere, og du vil få en variert og interessant arbeidshverdag i en spennende og kompleks organisasjon.
Sykehuspartner er på en omfattende endringsreise, og det er viktig at du er forberedt på at oppgaver og ansvar kan endre seg, og at du er villig til å bidra der det trengs.
Arbeidsoppgaver
- Skaffe ansatte fra helseforetak og systemleverandører til midlertidige oppdrag i prosjekter
- Forvalte tilhørende avtaler og sikre god kontroll på disse
- Sørge for god on- og offboarding av ansatte i din portefølje, som registrering og vedlikehold i verktøy/systemer, skaffe adgangskort og utstyr mm.
- Være Sykehuspartner sin kontaktperson mot helseforetakene og leverandørene, og bidra til god samhandling med våre kunder
- Sørge for god dialog med prosjektene rundt ressursbehov
- Bidra til oppbygging og implementering av nye rutiner som skal sikre overstående punkter
- Videreutvikle rollen og rutiner i tråd med organisasjonens mål
- Andre oppgaver innen bemanning av ansatte kan også bli aktuelt
Kvalifikasjoner
- Høyskoleutdanning, gjerne innenfor administrasjon og ledelse
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
- Erfaring fra administrativt arbeid
- Må beherske norsk skriftlig og muntlig, engelsk kan også bli aktuelt
- Relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning
Utdanningsretning
- Administrasjon og Ledelse
- HR/personal
Utdanningsnivå
Personlige Egenskaper
- Vi søker etter deg som er god til å bygge relasjoner og som jobber godt både selvstendig og i team. Du må være serviceinnstilt, nøyaktig og ryddig, løsningsorientert, proaktiv, initiativrik, endringsorientert og ansvarsbevisst. Og du jobber hele tiden med kunden i fokus.
Språk
Vi tilbyr
- En utfordrende stilling i et spennende fagmiljø med dyktige kollegaer
- Mulighet til å bidra til å bygge opp en ny tjeneste
- Interessante og varierte arbeidsoppgaver
- Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
- Fleksible arbeidstidsordninger
- Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling
- Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.
Andre opplysninger
- Noe reisevirksomhet må påregnes
Kontaktinformasjon
Monica Gerhardsen, Seksjonsleder,
Logg inn for å se kontaktinformasjon,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Oslo
Adresse: 0275 OSLO