Vi ser etter engasjerte kundekonsulenter til et spennende og variert vikariat på 1 år.
Har du erfaring fra kundeservice og salg, trives med telefon og e-post som arbeidsverktøy og liker en hektisk hverdag med høyt tempo kan dette være jobben for deg.
Nets leverer betalings-, kort- og informasjonsløsninger i de nordiske landene. Vi har mer enn 2800 engasjerte medarbeidere i fem land, og fokuset vårt er rettet mot nye muligheter, teknologi og sikkerhet.
Avdelingen på Skøyen består av 50 medarbeidere fordelt på heltid, deltid og vikarer. Vi jobber hovedsakelig med teknisk og finansiell support på betalingsterminaler og kortinnløsing. Vi besvarer henvendelser per telefon og e-post fra banker, kortutstedere, terminalleverandører, serviceteknikere og butikkansatte.
Vi kan tilby:
- En variert stilling med krevende og sentrale oppgaver i selskapet
- Fine lokaler sentralt på Skøyen
- Flotte lønnsbetingelser; en fin fastlønn samt provisjon på mersalg.
- Mulighet for faglig og personlig vekst
- Gode kolleger i et arbeidsmiljø kjennetegnet av kompetanse, trivsel, samspill og en uformell tone
- Et bredt spekter av sportslige, kulturelle og sosiale tilbud
- Flott kantine på huset
Arbeidsoppgaver:
- Levere kundeservice av høy kvalitet til bedriftskunder
- Besvare og håndtere inngående henvendelser pr telefon og mail
- Bidra til mersalg på en serviceorientert måte
- Administrative oppgaver
- Fakturahåndtering
- Økonomirettede oppgaver
- Litt mer komplekse saker
Hos Nets er det mange spennende oppgaver man kan bli satt til å håndtere. Det vil også være rotasjon på oppgaver, noe som gjør at man lærer mye i denne jobben. Et eksempel på oppgaver kan være å håndtere fakturahenvendelser fra betalingsterminalkunder. Det kan være spørsmål rundt betaling, endringer, kreditering, inkasso eller stenging av terminaler. Et annet eksempel kan være oppgaver som dreier seg om kortinnløsing eller kortavtaler. Da arbeider man med oppgjør, rapporter, korrigeringer og endring av avtaler.
Kompetanse og erfaring vi ser etter:
- Relevant arbeidserfaring, gjerne fra kundeservice eller salg.
- Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig
- Gode holdninger og motivasjon til å skape resultater
- Høy arbeidskapasitet da man må tåle et høyt tempo
- Gode datakunnskaper
- Strukturert og løsningsorientert
- Regnskapsforståelse er også et pluss.
- Serviceinnstilt og imøtekommende
- En positiv bidragsyter inn i miljøet, med både pågangsmot og engasjement
Arbeidstid vil være mandag til fredag 08-16 og oppstart vil være snarest. Vi kaller inn til intervjuer fortløpende så søk allerede i dag! Vi ser frem til å høre fra deg
Adresse: Hoffsveien 1,0275 Oslo