Internvikaren er Asker kommune sitt eget interne vikarbyrå, som sørger for vikarer til hele organisasjonen. Tjenesteområdet Oppvekst, med blant annet skole, barnehage og SFO er fagområdet som det er flest vikaroppdrag knyttet til. Internvikaren er en viktig leverandør av vikarer til Asker kommune. En av våre to konsulenter skal ut i svangerskapsvikariat, og vi søker derfor etter en vikar i perioden mai/juni 2019 og ca. ett år fram i tid.
Du vil arbeide selvstendig, men samarbeide tett med øvrige kollegaer i HR avdelingen og ledere i Asker kommune. Som konsulent ved Internvikaren vil du rapportere til mellomleder i HR avdelingen.
Arbeidsoppgaver
- Rekruttering av vikarer til Internvikaren sin vikarbase.
- Intervju og oppfølging av kandidater.
- Besvare bestillinger og oppdrag per telefon og mail.
- Oppfølging av vikarer som er ute i oppdrag, heriblant sykefravær og kontakt med NAV.
- Registrering av oppdrag og elektronisk innmelding av vikarer.
- Lønns- og ansiennitetsfastsettelse.
- Arkiv og diverse saksbehandling.
- Rapportering.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på bachelor-nivå.
- Lang og relevant erfaring fra fagfeltet kan kompensere for utdanningskravet.
- Gode datakunnskaper.
- Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig.
Vi søker deg som
- har god rolleforståelse, og gjerne erfaring fra offentlig virksomhet
- har gode samarbeidsegenskaper og kommuniserer godt med andre
- har kunnskap om og interesse for lovverk knyttet til rekruttering
- trives i møte med nye mennesker
- er strukturert og jobber systematisk
- er fleksibel og jobber godt under tidsfrister
- er positiv og serviceinnstilt
- liker å jobbe med mange baller i lufta og håndterer en hektisk arbeidshverdag
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Utfordrende arbeidsoppgaver med stor mulighet for personlig og faglig utvikling.
- Motiverte og inkluderende kollegaer.
- Et års vikariat, 100% stilling.
- Lønn etter kommunens lønns- og stillingsregulativ.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Adresse: HR avdelingen