Vår lønnsansvarlige ønsker å trappe ned, og vi har derfor ledig stilling ved vårt hovedkontor: Lønnsansvarlig.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Lønnskjøring for hele selskapet
- Rapportering av lønnsinformasjon til offentlige myndigheter og andre
- Årsavslutning for lønn, utarbeidelse av lønns- og trekkoppgaver, etc.
- Oppfølging av fravær og refusjonskrav for lønn, kontakt med NAV
- Nært samarbeid med selskapets personalfunksjon
- Etter behov og kapasitet, øvrige oppgaver med økonomistyring
og administrasjon (bankavstemming, fakturering, etc.)
Kvalifikasjoner:
- God kunnskap om lønn (regelverk, praktisk lønnsarbeid, etc.)
- Vi benytter Huldt & Lillevik lønnssystem og Worksoft tidsregistreringssystem, erfaring med disse eller tilsvarende system er en fordel, men ingen betingelse
- Grunnleggende regnskapsforståelse og bokføringskunnskap
- Fortrolig med vanlige dataverktøy (særlig regneark)
- Vilje til å opparbeide dybdekunnskap om lønns- og timereg.system
- Systematisk og strukturert arbeidsmåte
- Selvgående og ansvarsbevisst, med vilje til å stå på når det behøves
Vi kan tilby en nøkkelstilling i regionens største varehandelsvirksomhet, en utfordrende og interessant jobb, med rike utviklingsmuligheter og et godt arbeidsmiljø i en profesjonell organisasjon. Vår lønnsansvarlige starter nedtrapping, og stillingen starter derfor som deltid, med opptrapping til full stilling over noen måneder. For mer informasjon om stillingen, kontakt økonomisjef Roar M. Håland, telefon 52 71 94 52 / 926 94 395. Søknad med relevant dokumentasjon sendes fortrinnsvis på epost til: jobbsok@haugaland.coop.no, alternativt med post til
Coop Haugaland SA, Postboks 1813 Raglamyr, 5505 Haugesund.
Adresse: 5505 HAUGESUND