REMA 1000 Norge AS
søker IT-ansvarlig, butikkdataløsninger
Vi vil styrke vårt butikkdatateam, som har til oppgave å gjøre Kjøpmenns hverdag så enkel og effektiv som mulig, og søker derfor IT-ansvarlig for butikkdataløsninger.
Butikkdataløsningene leveres, driftes og forvaltes av samarbeidspartnere, og i rollen som IT-ansvarlig for butikkdataløsninger vil leverandørstyring stå sentralt. For å sikre god forvaltning og videreutvikling av IT-løsningene kreves tett samarbeid med Kjøpmenn, virksomheten og samarbeidspartnere. I tillegg vil du lede butikkrelaterte prosjekter, samt fronte teknologiske løsninger, og på en proaktiv måte være sparringspartner mot virksomheten.
Arbeidsoppgaver:
- Leverandørstyring – dialog med leverandører og avtaleoppfølging
- Forventningsstyring – løpende avstemme fremtidige IT-løsninger og behov
- Endringsstyring – kontrollere alle IT-initiativer fra idé til implementering og tilhørende endringsportefølje
- Sikre effektiv feilhåndtering mellom leverandørene – være eskaleringspunkt og være pådriver for proaktive tiltak
- Spesifisere arbeidsprosesser og krav til løsninger i tett samarbeid med Kjøpmenn, regionskontor og fagavdelinger
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Minimum tre års erfaring med butikkdataløsninger
- Høyere utdannelse innen varehandel, økonomi eller logistikk
- Erfaring med leverandørstyring, endringsstyring og forvaltningsledelse
- God forståelse for hvordan teknologi kan anvendes effektivt i butikk
- Gode kommunikasjonsevner og en dyktig relasjonsbygger
Er du analytisk, faglig dyktig, har gode kommunikasjonsevner og evne til å jobbe i og lede team? Da vil du trives i REMA 1000! Vi har et godt faglig og sosialt miljø i en av Norges største bedrifter. REMA 1000 tilbyr konkurransedyktige betingelser og spennende karrieremuligheter.
Søknader vil bli behandlet fortløpende, så send din søknad allerede i dag.