Har du gjennomføringsevne og engasjement for å utvikle vårt kompetansesenter? Ønsker du å være med på å utdanne dagens og fremtidens tollere? Vil du bidra til at Toll- og avgiftsetaten blir en enda mer attraktiv arbeidsplass?
Da er Toll- og avgiftsetatens kompetansesenter din nye arbeidsplass!
Toll- og avgiftsetatens kompetansesenter (TKS) har ansvar for utvikling og drift av etatens kompetansesenter. Toll- og avgiftsetatens kompetansesenter er et kontor i HR-seksjonen i Toll- og avgiftsdirektoratets administrasjonsavdeling og utdanner årlig mellom 25 og 75 tollere.
Vi har en hektisk og positiv arbeidsplass, hvor arbeidsmiljøet er inkluderende og uformelt, med godt kvalifiserte og engasjerte medarbeidere.
Det er i dag 4 medarbeidere på TKS i tillegg til leder (kontorsjef). Som kontorsjef har du det faglige, personalmessige og administrative ansvaret for TKS. TKS skal sørge for effektiv opplæring og drift knyttet til etatens behov og dette blir et av dine fokusområder som leder. TKS leder sørger også for pedagogisk kvalitet, kvalitetssikring og samordning av faglige bidrag fra regionene og avdelingene i direktoratet. Ikke minst må du som leder sørge for løpende utvikling av utdanningstilbudet.
Hos oss får du:
Du har:
- relevant utdanning fra høgskole/universitet eller tilsvarende realkompetanse
- relevant leder- og/eller prosjektledererfaring
Har du erfaring fra pedagogisk arbeid eller fra skoleledelse er det en fordel, og helst kjennskap til offentlig forvaltning og Toll- og avgiftsetaten.
I tillegg vil vi legge vekt på:
at du har høy integritet
- at du er trygg og tydelig som leder
- at du har gode analytiske og strategiske evner
- at du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- at du er motivert til å arbeide som leder av vårt kompetansesenter
Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi tilrettelegger ved behov.