Litt om Customer Service
Vår Customer Service avdeling fungerer som kundens stemme inn mot selskapet. Fornøyde kunder er en forutsetning for å kunne skape langsiktige relasjoner. Alle våre ansatte er derfor dedikerte til å tilby gode kundeopplevelser, enten via telefonen, eller i digitale kanaler. Våre kundesenter er plassert in-house for å oppnå best mulig samarbeid mellom avdelingene.
Dine hovedoppgaver vil være:
- Gi våre danske og norske kunder en profesjonell og positiv kundeopplevelse
- Betjene selskapets kunder via telefon og digitale kanaler
- Kryssalg på inngående henvendelser
- Søknadsbehandling, herunder kredittvurderinger
I EnterCard verdsetter vi en blanding av personlighet og formell erfaring. Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper for denne stillingen er:
- Behersker dansk og norsk språk meget godt, både muntlig og skriftlig
- Relevant utdanning, men egnethet/erfaring kan veie opp for dette
- 3-årig videregående skole
- Serviceinnstilt med en stor interesse for å møte kundens behov
- Beherske Microsoft Office og være komfortabel med bruk av data som arbeidsverktøy
- Gode samarbeidsegenskaper, samtidig som at du kan jobbe selvstendig
- Ansvars- og kvalitetsbevisst
- Trives med å jobbe i et hektisk miljø
- Økonomisk forståelse
Kundesenterets åpningstid er mandag - fredag klokken 08.00 - 18.00
Arbeidstiden vil variere innenfor dette tidsrommet.
Hva tilbyr vi:
- Konkurransedyktig lønn og gode betingelser
- Du får arbeide i et attraktivt og ungt miljø med høy kompetanse og sterke bånd til Swedbank og Barclays Bank
- I tillegg, gleder vi oss over mange sosiale og sportslige aktiviteter, firmahytter i Trysil, kantineordning, og sentralt beliggende kontorer i alle land
Hvem er vi?
Våre verdier er Passionate, Innovative og Genuine som daglig reflekteres i vår arbeidsmåte og kultur. For oss er det viktig å være lidenskapelig opptatt av det vi gjør og opptatt av kundene, å være innovativ i vår måte å arbeide på og å se på saker i nytt perspektiv, samt å være genuine og ekte mot oss selv, våre kollegaer, kunder, partnere og eiere.
Vil du vite mer om EnterCard og vår suksessrike reise? Se på denne videoen og hør hva våre ansatte forteller http://entercard.com/career/
Søknader blir vurdert daglig, og kvalifiserte kandidater blir intervjuet fortløpende. Stillingen kan derfor bli besatt før søknadsfristen. Er dette interessant for deg, ser vi frem til å motta din søknad i dag.
Fylke: Sør-Trøndelag
Søknadsfrist: snarest!
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Trondheim
Hjemmeside: http://www.entercard.no
EnterCard er et nordisk selskap som leverer smarte betalings- og finansieringsløsninger til 1,7 millioner kunder. EnterCard ble etablert i 2005 som et joint venture mellom Swedbank og Barclays Bank. Vi designer og utsteder kredittkort og forbrukslån tilpasset kundenes behov, både i samarbeid med banker, organisasjoner og forhandlere, og gjennom vårt eget forbrukermerke re:member. EnterCard har 400 ansatte fordelt i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.
Om våre verdier LIDENSKAPELIG, INNOVATIV og EKTE passer bra for deg, kan det være vi har en spennende fremtid sammen.
Registrer deg på manpower.no og søk på stillingen.
Arbetsplats/ort: Trondheim
Arbetstider/omfattning: Dagtid
Anställningsform: Dagtid
Lön: Etter avtale
Startdatum: Snaresy
Sista ansökningsdag: obligatorisk.
Övrigt: Manpower
Företagets kontaktperson för annonsen: Tonje Barstad
Telefon: 004790108633
E-post: Tonje.barstad@manpower.no
Epost: Tonje.barstad@manpower.no
Adresse: Olav Tryggvasons gate 51
7011 TRONDHEIM
Web: Manpower.no
Telefon: 004790108633