Vi søker avdelingssykepleier
Bekkestua Omsorgsbolig ligger midt i hjertet av Bekkestua sentrum, sentralt lokalisert ift. offentlig kommunikasjon. Basen har per d.d. 44 selvstendige leiligheter fordelt på 2 blokker. Boligen ligger under Pleie og omsorg, ambulerende tjenester - Distrikt Bekkestua.
I omsorgsboligene bor unge og eldre med ervervet funksjonsnedsettelse. Det er ansatt sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Vi gir hjemmesykepleie, tilsyn og praktisk bistand. I tillegg gir vi miljøarbeid, særlig til våre unge beboere. Vi ønsker en variasjon i kjønn, utdannelse, interesser og erfaring i kollegiet, for å kunne gi best mulig tjenester.
Bekkestua Omsorgsbolig søker etter en dyktig og engasjert avdelingssykepleier i 100% fast stilling. Vi søker etter en som er fremoverlent og som ønsker å være med å utvikle tjenesten mot fremtidens behov. Tiltredelse 01.01.19.
Arbeidsoppgaver
Som avdelingssykepleier har du ansvar for:- daglig drift av avdelingen, herunder turnusplanlegging og ressursstyring
- at ansatte har nødvendig kompetanse
- den faglige kvaliteten på tjenesten som gis
- rekruttering og kompetanseutvikling
- god nærledelse, legge til rette for å utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
- økonomistyring iht. budsjett
- å være en del av et ledernettverk som har helhetlig ansvar for tjenestestedet
- å være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner
- 3-årig helsefaglig høyskolenivå, fortrinnsvis sykepleie eller vernepleie
- Formell lederutdanning er ønskelig
- Relevant erfaring kan kompensere for krav til lederutdanning
- Solid erfaring fra aktuelt fagfelt er nødvendig
- Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
- God digital forståelse og erfaren IT-bruker
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Personlige Egenskaper
Vi ser etter deg som:- har gode kommunikasjonsferdigheter
- er strukturert
- har evne til å involvere og inspirere
- er serviceorientert og har gode samarbeidsevner
- er resultatorientert
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Lederopplæringsprogram i kommunen
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig pensjonsordning
- Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet- Vitnemål og attester tas med på intervju
- Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
- Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
- Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova § 25)
Kontaktinformasjon
Anne Kari Randem, Tjenesteleder, Tlf:
Logg inn for å se kontaktinformasjon /
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Bekkestua
Adresse: 1356 BEKKESTUA