Job ID: 9129
Nordea er hele tiden på jakt etter de beste rådgiverne - som elsker å snakke med kunder.
Kundeservice i Nordea Personal Banking, Digital Assisted Advisory består av 3 enheter i Ålesund, Kristiansand og Oslo. Vi skal nå styrke vår enhet i Oslo og søker etter engasjerte og kundeorienterte rådgivere til fast 100% stilling.
Kundene forventer noe annet i morgen enn de gjorde i går, og i Nordea jobber vi kontinuerlig for å være det foretrukne valget for kundene når de trenger banktjenester. Vi vet at Kundeservice har en avgjørende betydning for bankens mål om å ha de mest fornøyde kundene, og vi trenger deg som ønsker å være med på den reisen sammen med oss på laget. Vårt mål er å sikre god tilgjengelighet for kundene våre og at de får den aller beste hjelpen i kontakt med oss. Kundene skal også oppleve at vi bryr oss og forstår deres behov, av vi har høy faglig kompetanse og at vi er der når de virkelig trenger oss.
For å lykkes i rollen som Kunderådgiver i Nordea Kundeservice må du elske å snakke med kunder og får energi av å skape gode kundeopplevelser. Du bidrar inn for å skape et godt arbeidsmiljø samtidig som du motiveres av å hjelpe kunder. Du er en lagspiller og forstår fra det lille ekstra er i dialog med kunder.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare og rådgi kunder på telefon
- Samtaler med fokus på å løse kundens behov med varm og personlig service
- Se muligheter og bidra til enklere bankhverdag for kundene våre.
Hvem er du?
Vi ser deg som er engasjert, flink til å bygge tillit, legger hjerte i det du gjør og strekker deg lagt for å løse kunders utfordringer. Det er ikke så viktig at du har erfaring fra bank eller finans fra før, men du må være nysgjerrig og ha et ønske om å utvikle deg og lære. Samtidig må du kjenne deg igjen i verdiene våre Collaboration. Ownership. Passion. Courage.
Personlige egenskaper
- Uredd og elsker å snakke med kunder
- Selvgående og initiativrik
- Kreativ og løsningsorientert
- Strukturert
- God arbeidskapasitet
- Gode formidlingsevner, norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- Relevant erfaring som kan overføres til denne stilingen, gjerne fra kundeservice eller andre serviceyrker
- Er interessert i digital utvikling og evner å jobbe effektivt med digitale verktøy
Arbeidsted: Oslo
Neste steg
Har du spørsmål om stillingen eller ønsker ytterligere informasjon? Ta kontakt med leder for Kundeservice Oslo, Inger Cecilie Håkonsen på telefon Logg inn for å se kontaktinformasjon eller epost Logg inn for å se kontaktinformasjon
I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv!
Adresse: Oslo